Me&I kutsut *sisältää ummikon kyselyä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Sunnuntaina olen menossa elämäni ensinmäisille Me&I kutsuille :)
Nyt olis sitten vähän siitä ostamisesta kysyttävää.

Onko paikan päällä ostettavia vaatteita vaan pitääkö kaikki tilata? Entä maksaminen... Tapahtuu ilmeisesti laskulla? Jos paikan päällä voi ostaa niin maksetaanko samalla vai saako laskun?

Pitää kysyä, kun ei tiedä vaikka hölmön leiman saisikin otsaansa
:ashamed:

Tuotteet tilataan ja lasku tulee toimituksen mukana. Laskua varten täytyy antaa sotu.
Paikanpäällä saattaa olla myyjän viime kauden mallistosta jääneitä vaatteita ja ne maksetaan niinkuin myyjän kanssa sovitaan.
Emännän lahja ei riipu vieraiden ostosten summasta vaan vieraiden määrästä, joten ei tarvitse ostaa mitään "kohteliaisuuttaan" :)

Rahaa et tarvi mukanasi, vaan lasku tulee tilaamiesi vaatteiden mukana. Jos ostat paikan päältä jotain, tilaat saman kokoisen myyjälle esittelyyn (näin se meni ainakin siellä missä minä olin) ja lasku tulee silloin postissa, tai kutsujen emäntä tuo sen sinulle.
Esittelijä kyllä selittää nämä asiat siellä kutsuilla... luulisin

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tuotteet tilataan ja lasku tulee toimituksen mukana. Laskua varten täytyy antaa sotu.
Paikanpäällä saattaa olla myyjän viime kauden mallistosta jääneitä vaatteita ja ne maksetaan niinkuin myyjän kanssa sovitaan.
Emännän lahja ei riipu vieraiden ostosten summasta vaan vieraiden määrästä, joten ei tarvitse ostaa mitään "kohteliaisuuttaan" :)

Kiitos vastaamisesta. Emäntä sanoikin, että ei ole pakko ostaa mitään :)

Alkuperäinen kirjoittaja marceille:
Rahaa et tarvi mukanasi, vaan lasku tulee tilaamiesi vaatteiden mukana. Jos ostat paikan päältä jotain, tilaat saman kokoisen myyjälle esittelyyn (näin se meni ainakin siellä missä minä olin) ja lasku tulee silloin postissa, tai kutsujen emäntä tuo sen sinulle.
Esittelijä kyllä selittää nämä asiat siellä kutsuilla... luulisin

Kiitos sinullekin! Kiva, kun ei tarvi ihan ummikkona mennä vaan tietää esim tossa raha-asiassa varautua

Yhteistyössä