Me&I kutsut...ompa huonot emännän lahjat:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla oli vieraita 26 kappaletta ja sain lahjaksi yhden pussilakanan&tyynyliinan jonka saa jos on 16 vierasta se että mulla oli 10 enemmän ei vaikuttanut mitenkään...myyntiä tuli kyllä todella hyvin. No olipa ekat ja viimiset Me&i kutsut.
Esim. jos olisin saanut samalla periaatteella kun partylitessä niin olisin kyllä saanut muutamalla satasella ostettua vaatteita.

luulin että sen lahjan saa valita. tänä vuonna uutuus, eli noi pussilakanat. mutta saa valita JOKO pussilakanat tai sen rahalahjan TAI vanhan malliston ylijäämävaatteita. näin ainakin meillä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kyllä musta 42e on aika kiva etu, sillä saa sen n.1,5vaatetta jo :D kun taas esim lingonilla saa sen yhden vaatteen vaikka olis mikä myynti...

Se on kyllä 32e jonka saa kun on yli 11 vierasta...vain silloin 42e jos on pitänyt nyt keväällä-09 kutsut ja on ottanut myös syksyllä kutsut eli sen 10e saa kun on pitänyt kahdet kutsut lyhyessä ajassa....joo olis saanut sen 32e alennuksen, mutta pidän sitä kyllä liian pienenä jos laskee että se on muutama prosentti myynistä...
Sitä lähinnä kritisoin että jos on 11 vierasta niin saa saman 32e ...kun jos on 26 ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja mäkin:
luulin että sen lahjan saa valita. tänä vuonna uutuus, eli noi pussilakanat. mutta saa valita JOKO pussilakanat tai sen rahalahjan TAI vanhan malliston ylijäämävaatteita. näin ainakin meillä

Kyllä näin oli nytkin mutta sitä lähinnä kritisoin kuten jo edellä kirjotin että musta on kyllä vähän väärin että 11 vieraalla saa saman lahjan kun 26 vieraalla ja vielä ettei myynti vaikuta mitään...tiedän summan jolla mun kutsuilta ostettiin ihan esittelijä kertoi...ja voin kertoa että jos pari kertaa viikossa esim. myisi tuollaisen summan niin me oltas kaikki esittelijöitä:) vaikkei se myyjä kaikkea saakkaan....ja eihän joka kutsuilla ole noin paljoa väkeä, mutta karrikoiden...

Yhteistyössä