F
fred
Vieras
onko joku saanut me and i salaisesta paketista t-paitaa, jossa lukee fred på jorden takana. ihan kamala :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja T:Mulla oli siinä paketissa toisena paitana t-paita, jossa oli kasetin kuvia ja täytyy sanoo, että sekin oli tosi heikkolaatuisen oloinen. Ihan kuin värit olisivat haalistuneet jo ennen käyttöä. Ei tullut oikein laadukas vaikutelma valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja ei niitä salaisia käsittääkseni saa palauttaa..??
Alkuperäinen kirjoittaja 98:Näitä paitoja taitaa tulla kaikilla koossa 98/104. Ihan kaameeta shittiä!
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja 98:Näitä paitoja taitaa tulla kaikilla koossa 98/104. Ihan kaameeta shittiä!
Koko Me&I on kauheeta shittiä, joista kotimammat jostain syystä intoilee. Kun ei elämässä muutakaan ole...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja 98:Näitä paitoja taitaa tulla kaikilla koossa 98/104. Ihan kaameeta shittiä!
Koko Me&I on kauheeta shittiä, joista kotimammat jostain syystä intoilee. Kun ei elämässä muutakaan ole...
mä en oo "kotimamma" vaan työssäkäyvä ihminen ja haluun tuhlata järjettömiä summia meandiin, koska ne on laadukkaita ja hyvännäköisiä vaatteita!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja 98:Näitä paitoja taitaa tulla kaikilla koossa 98/104. Ihan kaameeta shittiä!
mä en oo "kotimamma" vaan työssäkäyvä ihminen ja haluun tuhlata järjettömiä summia meandiin, koska ne on laadukkaita ja hyvännäköisiä vaatteita!!!!
Mun lapsilla on jokaisella 1 kyseisen firman vaate, enempää ei tule. Kiskurihinta aivan tuikitavallisista vaatteista. Laadultaan eivät ole yhtään esim. HM:aa parempia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja 98:Näitä paitoja taitaa tulla kaikilla koossa 98/104. Ihan kaameeta shittiä!
Mun lapsilla on jokaisella 1 kyseisen firman vaate, enempää ei tule. Kiskurihinta aivan tuikitavallisista vaatteista. Laadultaan eivät ole yhtään esim. HM:aa parempia.
voi herra isä... ei näinsiis ei henkasta ja meandista voi edes puhua samana päivänä
mä en ymmärrä miten te vaatteitanne hoidatte jos saatte meandiin jotain käytön jälkeä... meillä on esim yöpaita jota on pesty varmasti 300 kertaa ja se ei juuri uudelle häpeä... ja paljon paitoja ja mekkoja ja housuja ja vaikka mitä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan kesältä 2009 on tuo paita, ettei sen kauempaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja 98:Näitä paitoja taitaa tulla kaikilla koossa 98/104. Ihan kaameeta shittiä!
voi herra isä... ei näinsiis ei henkasta ja meandista voi edes puhua samana päivänä
mä en ymmärrä miten te vaatteitanne hoidatte jos saatte meandiin jotain käytön jälkeä... meillä on esim yöpaita jota on pesty varmasti 300 kertaa ja se ei juuri uudelle häpeä... ja paljon paitoja ja mekkoja ja housuja ja vaikka mitä!
Tarkoitinkin, että esim. H&M:sta saa aivan yhtä hyviä vaatteita!! Ei nekään oikein käytettyinä ja oikein pestyinä mene miksikäänEn tiedä mikä välikäsi M&I:lla on, kun hinnat hipoo pilviä, tuiki tavallisista vaatteista
Mammoille vaan myydään niitä super hyper laadukkaina ja mammat paremmasta hinta-laatu-suhteesta tietämättöminä niitä ostavat...