matto ruokapöydän alle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matto

Vieras
kuinka monella on lapsiperheistä matto ruokapöydän alla?
ostin tuollaisen helpohoitoisen paperinaru maton ja ajattelin toimiikohan se ruokapöydän alla ollenkaan?

meillä oli joskus mutta totesin etten jaksa niin usein käydä mattopyykillä, että olisi järkevää pitää. lapsilla kun voi ruokaa tippua tai jopa maitolasi kaatua.

Meillä on, muuten lapset raapivat tuolien jaloilla lattian piloille. Nuorin sotkee jonkin verran ruualla, mutta parempi sekin kun toi naarmutus. Mattona Askosta ostettu juutti- tai sisalmaton näköinen terassimatto. Kestää kosteutta ja on helppo imuroida puhtaaksi.

Meillä ei ole mattoa pöydän alla, eikä tulekkaan... Paljon helpompi pitää lattia puhtaana pöydän alta kun ei ole mattoa haitolla. Ja kuka sitä mattoa jaksais aina pestä, en ainakaan minä!

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Ei ole eikä tule! nimim. kolme lasta ja pilatut tuolit

Ihmettelin kyllä suuresti, kun näin yhdessä kodissa ruokapöydän alla VALKOISEN pörrömaton :o

Meillä on siellä tummanruskea pörrömatto (tai siis nukkamatto). VM Carpetin laatutuote, säilyy hyvänä.

Meillä on sellainen ruskea, liekö paperinarua tmv. Ei kauhean likaiselta näytä kyl.

Oon aina pitäny mattoa pöydän alla kun roskat tuntuu näkyvän paljaassa lattiassa paremmin

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
meillä on, eikä ole likainen :)

Näin. Se on myytti, että lapset sotkee ihan kauheasti... kannattaa opettaa pöytätavat!

se taas ei ole myytti että sinulla on se yksi kullannuppu mut toisilla voi olla esimerkiksi viisi sotkemassa.
kun puhutaan lapsiperheistä,niissä tuskin tarkotetaan perheitä jossa on se yks kullannuppu,vauvaiän ohittanut.

asian vierestä, mutta päiväkodissa laitosapulaisena työskennelleenä olen ihmetellyt, että mitä vanhempien lasten ryhmä, niin sitä suttusemmat lattiat pöydän alta.

Mä tykkään pitää mattoa ruokapöydän alla, musta se kuuluu sinne. Silti se ei nyt oo siellä kun odottaa pesuun pääsyä :whistle: . Pidän maton molemmin päin, yleensä pärjää joulusta juhannukseen, kesän oon ilman mattoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mauno Ahonen:
[
kun puhutaan lapsiperheistä,niissä tuskin tarkotetaan perheitä jossa on se yks kullannuppu,vauvaiän ohittanut.

Ai eikö me ollakaan lapsiperhe, kun meillä on vaan se yksi nelivuotias...? Ollaan kyllä ihan pokkana pistetty Ikeassakin lapsiperhepaikalle ; )

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Mauno Ahonen:
[

Ai eikö me ollakaan lapsiperhe, kun meillä on vaan se yksi nelivuotias...? Ollaan kyllä ihan pokkana pistetty Ikeassakin lapsiperhepaikalle ; )

Ei, yhden lapsen äiti ei ole äiti, vaan (en tiedä mikä), eikä yksilapsinen perhe TODELLAKAAN ole lapsiperhe, vaan (en tiedä mikä). Älytöntä kuvitellakaa yhden lapsen "kanssa" pääsevänsä moiseen arvoihmisten kategoriaan... hyi mietä!

Yhteistyössä