T
Tänään maksukykyinen
Vieras
Yritin maksaa matkavakuutukset verkossa, mutta se ei onnistunut. Kyseessä määräaikainen vakuutus, jonka olisin siis maksanut välittömästi.
Soitto IF-asiakaspalveluun, jossa hyvin epäasiallinen toimihenkilö ilmoitti, että vakuutusta ei myönnetä, koska minulla on vielä maksuhäiriömerkintä.
Hän ei osannut/halunnut täsmentää asiaa.
Lisäksi tähän uutiseen pohjaten asia tuntuu hämmentävältä:
Maksuhäiriömerkintä ei saa enää estää vakuutuksen myöntämistä | Yle Uutiset | yle.fi
Mihin minun kannattaisi tehdä asiasta valitus?
Entä mistä kannattaisi lähteä kysymään matkavakuutusta. Reissu kahden viikon päästä. Oudoimmalta tuntuu se, että olen ennen saanut IF:ltä matkavakuutuksen, eikä minulla ole luonnollisesti mitään rästejä heille.
Soitto IF-asiakaspalveluun, jossa hyvin epäasiallinen toimihenkilö ilmoitti, että vakuutusta ei myönnetä, koska minulla on vielä maksuhäiriömerkintä.
Hän ei osannut/halunnut täsmentää asiaa.
Lisäksi tähän uutiseen pohjaten asia tuntuu hämmentävältä:
Maksuhäiriömerkintä ei saa enää estää vakuutuksen myöntämistä | Yle Uutiset | yle.fi
Mihin minun kannattaisi tehdä asiasta valitus?
Entä mistä kannattaisi lähteä kysymään matkavakuutusta. Reissu kahden viikon päästä. Oudoimmalta tuntuu se, että olen ennen saanut IF:ltä matkavakuutuksen, eikä minulla ole luonnollisesti mitään rästejä heille.