onko niissä sängyissä aina se matala pohja? voiko sitä nostaa? ajateltii hommata sellanen matkasänky jota voi sit kuljettaa ku tyttö rupee kulkemaan esim. isovanhemmilla yötä tms..
onko se käytännöllinen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:onko niissä sängyissä aina se matala pohja? voiko sitä nostaa? ajateltii hommata sellanen matkasänky jota voi sit kuljettaa ku tyttö rupee kulkemaan esim. isovanhemmilla yötä tms..onko se käytännöllinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Tessa:Gracolla (mites se nyt kirjotetaan) on ainakin ollut sellainen kalliimpi versio jossa on nostettava pohja tai sitten oli erillinen osa jonka pystyi laittaa ihan pienelle vauvalle ylemmäs....
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ei vastaa mitenkään kysymykseesi, mutta mun mielestä se on mailman älyttömin turhake sarjassa kaikkea ne keksii, että saa nyhdettyä vanhemmilta rahaa.
Pieni vauva voi nukkua vaunuissa/kantokassissa ja isompi lapsi voi kyläillessä/matkoilla kyllä nukkua vieressä, jos ei patjaa makuupaikaksi löydy.
Alkuperäinen kirjoittaja Tessa:http://www.gracobaby.com/products/subcategory.asp?N=46+10417+101&act=A20
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ei vastaa mitenkään kysymykseesi, mutta mun mielestä se on mailman älyttömin turhake sarjassa kaikkea ne keksii, että saa nyhdettyä vanhemmilta rahaa.
Pieni vauva voi nukkua vaunuissa/kantokassissa ja isompi lapsi voi kyläillessä/matkoilla kyllä nukkua vieressä, jos ei patjaa makuupaikaksi löydy.
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:http://www.babyshop.fi/product_catalog.php?c=32 tollasta beigeä mä katselin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mää:no ei se niin matalalla ole etteikö voisi nostaa pois. Eli ei poistettavia laitoja ole matkasängyissä.
Ikävä kyllä pitää kurkotella sinne pohjalle... Tosin pojan ollessa ihan pieni mä en käyttäny matkasänkyä (huono selkä niin ei ois tullu kurkottelusta mitään mut nyt kun poika nousee ite seisomaan niin on helppo ottaa sieltä syliin) vaan nukutin rattaisiin tms.Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:no mites ku vauvan laittaa matalapohjaiseen ni saakosen yhden laidan siitä otettua pois ku lasta sieltä pois ottaa? vai pitääkö sieltä sit vaa nostaa sen laidan yli..?
tajuskohan joku edes mitä mä tarkotin... :ashamed: :snotty: