Matkarattaiden PAINOrajasta?

• Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti
epätietoinen
Siis jos on merkitty max. 15kg paino, niin kuinka tarkkaa tuo on? Voiko jokin osa vääntyä rattaissa, kankaat ratketa tms jos lapsi on 15 kg:n tuntumassa? Ja kuinka paljon uskaltaa matkiksilla kärrytellä?

Ostin uudet matkikset ennen Joulua. Raja 15kg ja alaosaan kassille 5kg. Sitä ei tiiä kuin kokeilemalla mutta kai ne on vähän yläkanttiin sen varun vuoksi laskeneet ettei heti tuu palautuksia jos menny rikki. Eli jos sanovat et lapsi saa olla vain 15kg niin totuus onkin oikeesti esim 18-20kg. Ihan sama kui hisseissä. Kuulemma kestää oikeesti aina emenpi kuin mitä siinä lukee. Tarvii varun vuoksi olla muunnettu yläraja. :wave:

ap
FANG-ANN-75: Minkä merkkiset matkikset ostit? Onkohan merkeissä kuinka paljon eroa, esim. sen suhteen, kuinka hyvä lapsella rattaissa on istuksia, ja ylipäätään kuinka kestäviä ovat. Kuitenkin kyseessä matkarattaat, eikä niin jykevät kuin "oikeat" rattaat.

hmm, juu nukkumaan mars! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
FANG-ANN-75: Minkä merkkiset matkikset ostit? Onkohan merkeissä kuinka paljon eroa, esim. sen suhteen, kuinka hyvä lapsella rattaissa on istuksia, ja ylipäätään kuinka kestäviä ovat. Kuitenkin kyseessä matkarattaat, eikä niin jykevät kuin "oikeat" rattaat.

hmm, juu nukkumaan mars! ;)
Carena, hobbarista netistä, jnt. 70-80e? Ei oo kovin vakuuttavat vaan rimpulahempulat mutta muuhu ei ollu varaa. Varmasti saa parempaa kun maksaa enempi. Siel oli kaikkia ihania ja tukevampia tarjolla :wave: Muksun on tosi huono istua noissa! TOSI huonosti tehty jalkaosa. Vaikea selittää mutta eräs osa painaa nilkkoja, lapsi valuu vaikka kolmipistevyöt tiukalla, se kitisee ja vaihtaa asentoa. Normirattaat aina vankempia mutta on myös vankkoja matkarattaita. tosiaan kun pulittaa hiukan enempi.... :)

Mä oon ainakin autottomana laittanut paljon ostokia sinne ala koriin, niin pyörät on kääntyny vähän ulos päin. Tyttö kuitenkin vasta sen vajaa 10kiloa, et aika paljon näköjään oon tunkenut :D

Yhteistyössä