Matkan peruuttaminen, Tjäreborg. Miten tän nyt tulkitsee???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijana

Vieras
Eli matka on varattu ja varaus matka maksettu. Tarkoitus oli lähtä egyptiin toukokuussa. Luin nyt tjäreborgin sivuilta että yleiset matkaehdot; jotta matkan saisi perua ilman muita lisäkustannuksi kuin toimistomaksut... Mistään en löytänyt, että paljonkohan ne toimistomaksut sitten yleensä on??? Kaikki matkat huhtikuunloppuun tjäre siis vaihtaa ilmatteeksi tai jos haluaa perua koko matkan niin ok. Mutta meillä siis toukokuu...:/

[QUOTE="www";23073930]No mut Tjäre ja muut matkatoimistot on itse peruneet kevään matkat Egyptiin, niin ei kai ne teiltä veloita mitään toimistokuluja?![/QUOTE]

Niin on KEVÄÄNmatkat. mut meidän matka kuuluu jo kesään....

[QUOTE="www";23073930]No mut Tjäre ja muut matkatoimistot on itse peruneet kevään matkat Egyptiin, niin ei kai ne teiltä veloita mitään toimistokuluja?![/QUOTE]

Niin kevään matkat, toukokuu on jo kesäkautta.
Mä tulkitsen niin että sitä ei voi perua ilman kuluja.

...Sori, lähti vähän haätäseen :D Niin että jos ootatte hetken, niin kyllä ne kohta peruu toukokuunkin matkat tai tarjoavat teille uutta matkaa. Ei se Egyptin tilanne hetkessä lopu!

katselin meinaan toisen matkanjärjestäjän matkaa joka ois halvempi ja kivempi mitä nyt tjäreltä löytyis meille egyptin tilalle... Et jos menis vain joku toimistokullut, niin peruisin koko matkan. Minkäköhän suurusia ne toimistokulut suunnilleen vois olla??

Kaiken järjen mukaan toukokuu kuuluu kylläkin kevääseen!

TALVI: joulu, tammi, helmi
KEVÄT: maalis, huhti, touko
KESÄ: kesä, heinä, elo
SYKSY: syys, loka, marras

Oon ihan vakuuttunut, että näin suurin osa jaoittelee vuoden ajat!

Yhteistyössä