matkalaukkuvinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja italian mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

italian mamma

Vieras
kertokaahan kommentteja erilaisista matkalaukkuvaihtoehdoista. meillä on mieheni kanssa molemmilla kunnolliset, kovat, keskikokoiset matkalaukut, jotka ovat soveltuneet hyvin moniin eri matkoihin, niin pitkillä automatkoilla kuin lentokoneessakin.

nyt itse lähden kaksistaan pikkutytön kanssa lentämällä kuukaudeksi suomeen ja tavaraa tarvitaan paljon. aion ostaa yhden suuremman matkalaukun kun raahaamiseen ei ole nyt monta suurta kättä! miten hyvin kestävät esim. samsoniten yms. pehmeät vedettävät matkalukut? niistä ainakin löytyisi aika suuria malleja eikä tarvitsi laukun painostakaan huolehtia (kuten kovakuorisilla). kannattaako satsata merkkiin? pelkään että joku halpa levähtää ruumassa tai heiteltäessä sinne tänne...

kiitti vinkeistä, etenkin muut ulkomaiden suomi-naiset, jotka matuustatte yksin lasten kanssa.

Samsonite on "matkalaukkujen mersu" eli sitä suosittelen. Itse ostin suurimman laukun, joka on NELJÄLLÄ PYÖRÄLLÄ, eli sitä ei tarvitse kantaa edes toisesta laidastaan kuten muita. Luultavasti olisi hyvä sinullekin lapsen kanssa.

Meilla on nuo pehmeatkin matkalaukut kestaneet reissuissa ihan hyvin. Itse pyrin pakkaamaan matkoille mahdollisimman vahan tavaraa ja pesen sitten esim. vaatteita useammin perilla. Suomeen matkustettaessa helpottaa kovasti, etta osa tavaroista on jo siella - ei tarvitse aina kaikkea raahata mukana.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 19:11 Chayenne kirjoitti:
Meilla on nuo pehmeatkin matkalaukut kestaneet reissuissa ihan hyvin. Itse pyrin pakkaamaan matkoille mahdollisimman vahan tavaraa ja pesen sitten esim. vaatteita useammin perilla. Suomeen matkustettaessa helpottaa kovasti, etta osa tavaroista on jo siella - ei tarvitse aina kaikkea raahata mukana.

kiitti palautteesta! munkin kannattaisi kai jàttàà suomeen osa kamoista ettei tarttis aina raahata....

Yhteistyössä