matka new yorkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkailija

Vieras
olemme lähdössä matkalle. onkos teillä hyviä vinkkejä minnes sinne mennä? entäs mitä sieltä kannattaa ostaa?
vaatteita? elektroniikkaa? vai mitä? onkos kellään vinkkejä? kaikki otetaan vastaan. :)
kiitos!

Siellä on jokapuolella ( en ole New Yorkissa käynyt ) semmoisia outlet-keskuksia, joissa on paljon edullisia vaatteita, eri merkkejä. Minä kun en niin pintamuodista perusta, en piittaa onko joku vaate just sen sesongin huippu =) Googlamalla varmaan löytää näitä paikkoja, kaveri kävi viime kesänä New Yorkissa ja kertoi, että bussilla menivät johonkin sellaiseen keskukseen ja koko päivän saivat siellä menemään, minulle riitti yleensä nopea vilkaisu. =)

vaatteiden ei tosiaan tarvii olla viimosta muotia.. :) kelpaa muutkin. kunhan vain päällä tuntuvat hyvältä :) pitääkin kuukkeloida ja yrittää kattella. tässä vielä aikaa "suunnitella" reissua :)

Ainakin sellaisia on kuin Tanger, Chelsea ja VF (vanity Fair), en muista/tiedä kuinka maanlaajuisia mitkäkin ovat, mutta ympäri maata niitä on löytynyt. Ja usein on samaan paikkaan keskittynyt monet kenkä- laukku-, kosmetiikka-, keittiötarvike-ym kauppoja. =)

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
oli pakko ängetä tähän ketjuun ja sanoa että olen sulle kateellinen :snotty: ...oliko kallis matka?? (t.sinne joskus haluava)

lennot 1100e sisältää 2aikuista ja 2 lasta hotelli sitten vielä päälle :)

oli pakko ängetä tähän ketjuun ja sanoa että olen sulle kateellinen :snotty: ...oliko kallis matka?? (t.sinne joskus haluava)

Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:

voi jestas..ja kauan viikon??..meillä ei olis kun tyttö ja minä..pitäis vissiin alkaa suunnittelee ja säästämään..hauskaa matkaa :D

Me olemme käyttäneet enimmäkseen motelliketjuja, Motel6, Super8, Holiday Inn (siellä useammin motellitason kuin hotellitason, etenkin jos ei ole ihan keskustassa)Best Western jne. New Yorkissa ovat kuulema kyllä kalliimpia kuin muualla maassa, mutta taso suht sama, aina kaksi parivuodetta/huone ja hyvin mahtuu 2aikuista ja 2 lasta. =)

ai siis hotellimaksu vielä tohon päälle?

joo toi hinta ei siis sisällä viellä hotellia. viikon matka. hotelliin ollaan varattu 700-900e viikolta. muttei olla viel varattu. kattellaan mikä vois olla kiva.:) ja eihän sitä tiedä jollei olla koko viikkoa samassa hotellissa tms.
aika keskustan tuntumasta varmaankin se kuitekin otetaan.

finnairi..

Kiva, että pääsette yhdellä lennolla =) Jos koneessa vaan on tilaa, matkustamohenkilökunta järjestää usein avuliaasti ja muiden matkustajien suostumuksella, että pikkulapsien kanssa matkustavat aikuiset saavat viereensä tyhjän penkin, että voi lapsen siihen laittaa ainakin osaksi aikaa ja pienen saa jotenkuten pitkälleenkin, jos on tasaista kyytiä, eikä tarvi käyttää ihan koko aikaa turvavyötä.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
finnairi..

Kiva, että pääsette yhdellä lennolla =) Jos koneessa vaan on tilaa, matkustamohenkilökunta järjestää usein avuliaasti ja muiden matkustajien suostumuksella, että pikkulapsien kanssa matkustavat aikuiset saavat viereensä tyhjän penkin, että voi lapsen siihen laittaa ainakin osaksi aikaa ja pienen saa jotenkuten pitkälleenkin, jos on tasaista kyytiä, eikä tarvi käyttää ihan koko aikaa turvavyötä.

toi kestää 8 h lento ja tosiaan suora. parempi 8h suorana kun 20h vaihdon kanssa..

viimevuonna oltiin pariisissa esikon kanssa ja se lento meni ainakin tosi hyvin. oli tuolloin 9kk kun lennettiin.

Yhteistyössä