Matala rinnanpää ja nännin "muokkaus" TÄRKEÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Synnytin joitakin kuukausia sitten, eikä imetys oikein onnistunut. Suurin syypää oli raskas/iso rinta, matala rinnanpää ja pienen pieni nänni.

Eli vauvan suuhun ei vain sopinut koripallon kokoinen pyöreä tissini, siitä oli mahdoton saada otetta.

Sairaalassa sain avuksi eräänlaisen "muokkaajan", se oli vähän sen pikkuniistäjän tapainen, mutta se imuosa sellainen suppilo, johon nännin sai. Puristamalla sitä nänni ikäänkuin venyi (se suppilo laitettiin nänniin ja siitä puristettiin) niin että vauvan oli helpompi saada se suuhunsa.

TIETÄÄKÖ KUKAAN MITÄ TARKOITAN? MIKÄHÄN TÄMÄN IMUJUTUN NIMI ON JA MISTÄ SELLAISEN VOISI SAADA?

?????

Meillä auttoi rintakumi, vaikka et sitä ehkä tarkoita. Rintakumilla imetin pari kuukautta ja siinä ajassa rinnanpää muokkautui ja lapsen suu kasvoi niin, että imetys onnistui sitten ilmankin vielä vuoden verran. :D Rintakumilla imettäminen oli aika työlästä ja tarjosin koko ajan rintaa myös ilman sitä, vaikka se turhaa aluksi olikin, mutta näin lapsi sai tuntumaa rintaan myös ilman rintakumia.

Kokemuksesta voin vinkata, että rintapumpulla saat myös venytettyä. Ei välttämättä jää pysyvästi, mut jos hiukkasen pumppaat aina ennen imetystä, johan on pystyssä. =)

Niplette on yksi merkki jota myydään. Myös tavallisesta lääkeruiskusta voi tehdä tuollaisen itse kun leikkaa terävällä veitsellä "ruiskutuspään" poikki (esim. kohdasta 1 ml) ja kääntää ruiskun männän toisin päin niin että se ei-leikattu pää tulee rintaa vasten.

Kuulostaa vaikealta selitettynä mutta superhelppo tehdä ja ajaa saman asian.

Ei en tarkoita rintakumia. Ja juu, rintapumpulla saan kyllä muakattua rintaa, mutta siinä menee 10-15 min ennenkuin rinta on oikean mallinen ja silloin se onki jo tyhjä. :/

Se siis ajaa saman asian kuin toi niplette, mutta imee sitä nänniä ja nännipihaa vielä enmmän.. ja se pää on samanlainen kuin se pikkuniistäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Niplette on yksi merkki jota myydään. Myös tavallisesta lääkeruiskusta voi tehdä tuollaisen itse kun leikkaa terävällä veitsellä "ruiskutuspään" poikki (esim. kohdasta 1 ml) ja kääntää ruiskun männän toisin päin niin että se ei-leikattu pää tulee rintaa vasten.

Kuulostaa vaikealta selitettynä mutta superhelppo tehdä ja ajaa saman asian.

joo tätä voisi ehkä testata, kuulostaa vaan vähän kivuliaalta.. ?

Olen ostanut netistä jostain seksivälinekaupasta, olikohan Sin City, sellaisia kumeja, jotka toimivat alipainetekniikalla, niillä kyllä saa nännin paremmin näkyviin, eli toimivat kyllä tuohon tarkoitukseen hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Olen ostanut netistä jostain seksivälinekaupasta, olikohan Sin City, sellaisia kumeja, jotka toimivat alipainetekniikalla, niillä kyllä saa nännin paremmin näkyviin, eli toimivat kyllä tuohon tarkoitukseen hyvin.

täytyykin vähän vertailla apteekkien ja seksikauppojen hintoja :D

Yhteistyössä