Matala hb ??? Olotila...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hb777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hb777

Vieras
Eli en ole raskaana , (2013 viimeisin synnytys ja hb oli huono) ,sen jälkeen ollut parhaimmillaan 130 myös mutta taipumusta matalaan. No, poskiontelotulehdus ja otettiin pvk jne kun ollut heikko olo ja hb 108 :o soitin siis terkkarilla vastauksesta ,lääkäri laittaa joskus sit kirjeen.. Mulla todella matalat verenpaineetkin (90/60) ,luulin huonon olon johtuvan siitä. Kaikki kauhuskenaariot käy päässä vaikka toisaalta - on mulla runsaat kuukautiset jne. :| Silti.. rautalääkkeitä en pysty syömään. (Raskaana sain kans ferinjectiä suoneen) että kotikonsteja? ? :)

Käytä jotain monivitamiinia missä on rautaa mukana. Parempi pieni annos kuin olla kokonaan ilman?

Maksaruuat! Maksalaatikko, maksamakkara. Mustamakkara. Veriletut.
Ja appelsiinia päälle - c-vitamiini auttaa rautaa imeymään, äläkä käytä samaan aikaan maitotuotteita, maito estää raudan imeytymisen, ja ylläpitää limakalvojen tulehdusta....

Kasvisruuista? Pavut, herneet, kaikki tummanvihreä.. Paprika..pinaatti, täysjyvä.

Ja onhan niitä kaikkia mietoja rautaravintolisiä, nestemäisiä - kokeile.

Tulehdus muuten myös laskee hemoglobiinia.

Hmm.. crp oli alle 5? Ainoa mikä nyt ollut on 7 kk juurihoito hammas, mutta kun 2kk sitten oli laaja tulehduspesäke niin nyt yhden kokeilun jälkeen ei kuulemma enää katastrofaalinen vaan pieni tulehdus. Hmm..
Poskiontelotulehdus oli pari viikkoa sitten mutta krooninen eikä ole ennenkään laskenut. :/

Tulehdus muuten myös laskee hemoglobiinia.[/QUOTE]

Eli en ole raskaana , (2013 viimeisin synnytys ja hb oli huono) ,sen jälkeen ollut parhaimmillaan 130 myös mutta taipumusta matalaan. No, poskiontelotulehdus ja otettiin pvk jne kun ollut heikko olo ja hb 108 :eek: soitin siis terkkarilla vastauksesta ,lääkäri laittaa joskus sit kirjeen.. Mulla todella matalat verenpaineetkin (90/60) ,luulin huonon olon johtuvan siitä. Kaikki kauhuskenaariot käy päässä vaikka toisaalta - on mulla runsaat kuukautiset jne. :| Silti.. rautalääkkeitä en pysty syömään. (Raskaana sain kans ferinjectiä suoneen) että kotikonsteja? ? :)

Olethan katsonut tämän ohjelman?
http://svenska.yle.fi/artikel/2014/01/27/fara-fosfater-i-maten

Ei ihme, jos niin moni sairastaa anemiaa:-(

Yhteistyössä