Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Ihania masukuvia, näitä mä selailen ja ootan malttamattomana, että omakin vauvamaha alkais jossain vaiheessa näkyä :heart:

Neiti-81 Ei tosiaan oo levinny sivuille - hauskaa, kun katsoo tuota edestä otettua kuvaa, niin ei kyllä meinaa huomata koko raskausvatsaa :D Optinen harha tai jotain. Kaunis ja siro masu joka tapauksessa! :flower:
 
Ihania masuja! :D

kipsukka
Mulla kans esikoisesta ja nyt tätä toista oottessa maha pullahti aikasin näkyviin, nyt paljon aikasemmin. Ja maha on ollu iso ja niin näyttää nytki olevan, maha nyt yhtä iso ku esikoisesta vähintään rv.26 :D Mut mä olen siitä outo et tykkään kovin tästä mahasta eikä se ole haitannu...
Ja olen mäkin joutunu selittelemään esikoista oottaessa etten ole menossa synnyttämään vasta ku 2kk päästä :whistle:

Neidistä ei kyllä tosiaan edestä päin huomaa et on raskaana :D Sanosin et poika tulossa? Eikös ne näin muka väitä et poikamaha kasvaa vain eteenpäin :D
Vaikka ihan lähipiirissä yhdellä äidillä juurikin niin poikamaha ollu ja siltiki kaikki lapset tyttöjä :D
 
Tässä meikäläisen viimeinen massu tähän pinoon! Viikot poksui jo 22. puolelle, mutta tässä 20+6:


Kuvassa siis uuden ja hyvin toimivan tukivyön esittelyä :D

Ja poika tulossa, en tosiaan ole levinnyt sivuille yhtään. Mahanympärys 99cm!
 
Kylläpä joillakin on jo isoja massuja varhaisilla viikoilla! Itsellä 10+4 eikä mitään näy vaikka kuinka peilin edessä tiirais. Kai se uppoo vielä tonne mun lantioon. Tissit sen kuin vaan kasvaa. Mutta äitiysvaatteita katselin jo netistä, ehkä niillekin vielä joskus tulee käyttöä :)
 
Nämä kuvat on sitten 10v sitten otettuja ja laitan tähän kaikki 3 kuvaa jotka on otettu mun raskausaikana, eli
rv 18


rv 29


rv 32


Ja masussa siis kaksoset
vauvat syntyi rv 36+5 ja silloin vy oli 137cm, ennen raskautta 62cm
 
m0308 on tosiaan hurja maha jo noilla viikoilla! =) Ja tunnistin sut muuten! Mul onki ollu vähä kutina et kuka oot mut sepä varmistu nyt sopivasti :LOL:

Ja MINTYNEN oi rakkaani sinutkin tunnistin. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä