masukin liikkeet vkolla 19

• Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti
pelokas
mä en oo tuntenu liikkeitä juuri yhtään, muutaman kerran vasta ja joten kuten vain...eikö jo pitäs jo tuntee kun on toinen lapsi ja ekastakin tunsin tässä vaiheessa? voiko olla että keskenmeno tulee ilman oireita?

meillä on ultra ens viikolla mut aika tuntuu just nyt tosi pitkältä, kun pelkää pahinta. onko kellään kokemuksia???

Mulla kakkosesta tuntui tosi vähän, istukka oli edessä ja vaimensi liikkeitä! Tuskin sullakaan on mitään vakavaa kyseessä, toiset lapset liikkuvat vähemmän - tosin tuo kakkonen on kyllä syntymänsä jälkeen osoittanut melkoista liikkuvuutta ja temperamenttia :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Mulla kakkosesta tuntui tosi vähän, istukka oli edessä ja vaimensi liikkeitä! Tuskin sullakaan on mitään vakavaa kyseessä, toiset lapset liikkuvat vähemmän - tosin tuo kakkonen on kyllä syntymänsä jälkeen osoittanut melkoista liikkuvuutta ja temperamenttia :D
mikäköhän siinäon että on taipumus maalata piruja seinille aika vähästä.. =(

Kiva että viitsit vastata ja että sulla oli kaik hyvin!

kätilö
Istukan sijainti vaikuttaa paljon siihen miten liikkeet tuntuvat tai ei.
Jos istukka on kohdun etuseinämässä, se vaimentaa eivätkä liikkeet aina tunnu niin aikaisin tai niin selvästi.
Noilla viikoilla on ihan tyypillistä että pieniä liikkeitä saattaa tuntua silloin tällöin aavistuksina ja sitten voi mennä päiviä ettei taas tunnu mitään.
Anna pienelle aikaa kasvaa ja voimistua niin että saa potkuihin ja nyrkkeilyihin voimaa.
Liikkeitä kannattaa alkaa tiedostetusti seurata (tarkoituksenmukaista "liikelaskentaa") vasta 25+ viikoilla, ennen sitä on ihan normaalia että on päiviä jolloin liikkeitä ei tunnu ollenkaan.

Yhteistyössä