Masturbointi aviovuotees

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aviomies

Vieras
Meillä emäntä on pihdannut pari vkoa seksiä pikku riitojen tai erimielisyyksien takia.
Ajattelin, että jos tänäänkään nukkumaan mennässämme hän ei anna mulle pimpsaa, niin vedän siinä sängyssä tumppuun vaimoni vieressä!!
Saa nähdä mikä mykkäkoulu siitä seuraa, mutta tarpeet ne on miehelläkin. \|O

Ihanaa, minä ainakin katselen mielelläni mieheni soolosexiä

me molemmat teemme sitä toisten nähtemme , kiihottaa vaan
enemmän.. ja seuraavat varvit sitten yhdessä , upeeta!

Runkkaamisessa (kummankaan sukupuolen) ei ole mitään pahaa, mutta itseäni näin naisena ei hirveästi kiehdo katsella kun mies tumputtaa. Tylsää katseltavaa ja sotkuakin siitä syntyy. Sen sijaan useinkin kehotan miestäni itse menemään runkkaamaan, jos itseäni ei seksi huvita. Masturboin myös itse silloin, jos jostain syystä miestäni ei kiinnosta silloin kun minä olisin halukas.

Meillä ei tarvi kummankaan puutteessa olla, mutta silti molemmat myös masturboi. Miestä mun sormileikit kiihottaa tosi paljon, se suorastaan yllyttää mua runkkaamaan ja kertomaan sitten hänelle kaiken... Ja yhdessä runkkaaminen on kans kivaa... :p
Mutta ap:lle onnea matkaan, toivottavasti vaimokin lämpenee taas seksipuuhiin!!

Koittakaa nyt puhua asiat eka halki ja ota selvää mitä mieltä naises on runkusta. Ei ole kiva jos asiasta tulee tabu ja paha asia mitä tehdään vain ns kostomielessä.
Meillä kun kumpikin runkkaa missä vaan ja milloin vaan ja se on siis kiva ja avoin asia. Yksin tai kaksin. Viimeks eilen vierekkäin :D :whistle: ;) :p

Yhteistyössä