Masentuneita äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja depressed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei! Minulla todettiin masennus n. puoltoista vuotta sitten. Söin lääkkeitä vuoden ja nyt olen ollut ilman joulusta asti. Pärjäsin oikein loistavasti kun voimaa antoi uusi rakkaus, mutta nyt ovatkin asiat aivan päälaellaan.. Tämä rakkauteni päätti minut jättää, kun ei täällä pääkaupungissa kestänyt olla enää ja samana päivänä kun päätöksestä sain varmuuden, tein raskaustestin. Positiivistähän se näytti :\| .. Nyt olen tilanteessa mitä olen kauan toivonut, eli saan lapsen, mutta yksin.. Masennus oireet tuntuvat palanneen, pelkään kovasti tulevaa. En tiedä mitä pitäisi ajatella, masennus lääkkeitä tuskin saa syödä raskaana ollessa.. Onneksi saan vielä mennä samalle psykiatrille juttelemaan tilanteesta. Aikaa siihen on kylläkin vielä pari viikkoa, mutta yritän siihen asti pärjätä omien rauhattomien ajatusteni kanssa.. :'( Mies lähtee tänään ja ei luultavammin halua olla missään tekemisissä lapsemme kanssa. Voimaa teille kaikille jotka kärsivät masennuksesta, yhdessä voitamme sen, eikös sovita niin!? :flower:

En pysty laittaa tota yv:tä kun en oo rekkautunu vielä.. Kunhan saan hieman ajatuksiani kuntoon ja kasaan niin rekkaan sit ja laitan sulle ossan. Nyt en jaksa, hän on ollut elämästäni poissa vasta 6 h ja tää on niin syvältä kuin vain voi olla :'( :'(

Yhteistyössä