Masentaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin tekee.

Aloitin 4pv sitten lääkityksen uudelleen, nyt ainakin ihan pas*a fiilis ; väsyttää kamalasti ja ahistaa..

Ahistaa niin että oli kamala kokemus käydä äsken kaupassakin. Nämä kaikki liittyy lääkityksen aloittamisen oireisiin joiden pitäs sit parissa viikossa väistyä...

*huokaus*

Niin tekee.

Aloitin 4pv sitten lääkityksen uudelleen, nyt ainakin ihan pas*a fiilis ; väsyttää kamalasti ja ahistaa..

Ahistaa niin että oli kamala kokemus käydä äsken kaupassakin. Nämä kaikki liittyy lääkityksen aloittamisen oireisiin joiden pitäs sit parissa viikossa väistyä...

*huokaus*

Onneksi ne oireet tietää jo etukäteen, niin se auttaa vähän niiden käsittelyssä ja ymmärryksessä mistä ne ovat lähtöisin. Voimia!

Ai et mikä masentaa?
Yksi isompi työ joka on roikkunut jo pitemmän aikaa enkä saa sitä valmiiksi ajanpuutteen takia. Mies. Pari ihmistä jotka tuovat aivan liikaa negatiivista fiilistä elämääni, mutta joita en valitettavasti voi tällä hetkellä välttää tapaamasta ajoittain.

[QUOTE="Myy";25650938]Ai et mikä masentaa?
Yksi isompi työ joka on roikkunut jo pitemmän aikaa enkä saa sitä valmiiksi ajanpuutteen takia. Mies. Pari ihmistä jotka tuovat aivan liikaa negatiivista fiilistä elämääni, mutta joita en valitettavasti voi tällä hetkellä välttää tapaamasta ajoittain.[/QUOTE]

Tossa oottaa pöydän kulmalla 21kpl kirjoja luettavaksi siihen roikkuvaan työhön :(

Yleensä masentaa enempi tai vähempi. Just nhyt on itseasiassa suorastaan euforinen olo, koska joku homma siitä elämäni takkupesästä on lähteny sujumaan, ja vieläpä hyvin.

Jokin päättötyö? Gradu? Opinnäyte?

Gradupa hyvinkin. Olen yrittänyt siivota kalenteriani siihen malliin että olisin voinut keskittyä kuukauden verran tuohon, mutta ei ole oikein onnistunut. En pysty tekemään niin, että tunti silloin tunti tällöin. Mun pitää saada tehdä pitemmän aikaa aina kerralla.

Nyt on vaan muut asiat tulleet edelle, lasten tarpeet ja raha. Oli pakko ottaa kokoaikainen työ toimeentulon takia. Tekeehän monet gradun työn ohessakin, mutta mulla ei vaan tunnu aika ja rahkeet riittävän. :(

Kesällä olis ollu periaatteessa aikaa tehdä, mutta olin henkisesti niin rikki että kaikki energia meni siihen että pysyn kasassa ja saan lapset hoidettua. En pystynyt tekemään mitään muuta. Nyt olen saanut asiat joten kuten kuosiin elämässäni, mutta tämä riippakivi pitäs vielä saada tehtyä. Ei anna luonto periksi jättää kesken kun olen jo tähän asti opinnot saanu sinniteltyä työn ja perheen ohella!

Nyt tässä taas yritän vääntää, mutta muut asiat tunkee taas esille, puhelin soi ja paskaa saa lapioida taas henkisellä tasolla!

Yhteistyössä