masentaa..mä vihaan itteeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tuu mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tuu mitään

Vieras
siis nyt on sellattet fiilikset et voisin vaikka tappaa itteni.
oon laihduttanut nyt n. kuukauden ja painoa lähtenyt n.5kg joo ja olen tyytyväinen
mutta en pysty hallitseen himoja kerran viikossa herkuttelen limpsaa,sipsiä tai karkkia ja kerran oon mennyt grillille
tänään taas söin puolet 250g sipsipussista :o
paljonkohan viittin ees ottaa isteitä kun muutenkin päivän lukemat oli jo täynnä elikkä joka a. otan ne huomisesta pois eli huomenna elän vedellä ja pyhällä hengellä tai b. alotan puhtaalta pöydältä ja käytän huomenna normaalit pisteet. kumpi kannattaa?

miten pystyn etten sorru sipseihin ja karkkeihin vaikka laihdutus lähti hyvin käyntiin ja paino on tippunut.

Hei, kyllä sä pystyt!! Musta on parempi et ahmit herkkuja vaikka kerran viikossa enemmin kuin joka päivä. Jos olisin sinä niin aloittaisin huomenna puhtaalta pöydältä ja söisin normaalisti päivän pisteiden mukaan!! Älä lannistu!! Jokaiselle tulee joskus (ja usealle vielä monta kertaa viikossa) huonoja hetkiä. Nyt vaan mietit kumpaa haluat enemmän, laihtua vai herkutella. Siitä se lähtee vielä sujumaan, tsemppiä!! :hug:

Kyllä tulee mitään :flower:

Mä oon koittanut synnytyksen jälkeen aloitella kuihdutuslaaria. Sitten kun oon kotona kauppareissun jälkeen, huomaan että JOKU on laittanut kärryihin esim. sipsejä ja pullaa!!!

Nyt olen visusti kytännyt kärryjäni kaupassa sillä tuloksella, etten ole raahannut kotiin enää mitään herkkuja, en edes suklaata! Suklaanhimo pysyy pois kaakaokupillisella päivässä! Keksejä ja pullaa ei siis osteta, ellei tule vieraita. Jätskikin on mehujäätä...
Eilen kävin vaa'alla ja nyt sitten kevättä kohden katsotaan miten akan käy :\|

Ja suu pannaan sitten näin :$ :x :$ ettei ylimääräiset herkut pääse mihinkään!

Hei älä inhoa itseäsi äläkä straessaa vaikka kerran viikossa lankeat. Se on vaan jatkettava eteenpäin tiukkana vaikka kerran lankeaa. Minäkin olen PV ja lankean kerran viikossa juomaan liikaa viiniä ja pisteet menee reilusti yli. Mutta jatkan vaan sitkeästi eteenpäin ja kiloja lähtee kuitenkin. Itseinho ei auta laihtumaan.

Eikös tuo kuukauden saldo, -5 kg kerro että hyvin menee. :) Paremmin mitä minulla! Olen minäkin sallinut itselleni herkkupäivän, jolloin en kaloreita murehdi, eihän tästä muuten mitään tulisi. Parempi että sallii itselleen hallitusti jonkun herkun, pari ja syö sen ilman turhaa syyllisyyttä, kuin että tulee niitä tolkuttomia nälkäahmimisia huonon omantunnon säestämänä.

Yhteistyössä