masennusta.....

Pakko kirjoittaa tänne kun tuntuu että ei ole kiinnostusta tai jaksamista lähteä ammattiauttajallekaan juttelemaan. Tällä hetkellä mieli on aika maassa ja sekaisin. Minulla kolme pientä lasta joissa tekemistä mutta toki paljon iloa niistä. Viimeisimmästä synnytyksestä on nyt pari kuukautta. Nyt kaksi viikkoa sitten jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin, ja luulen että "pahoinvointini" johtuu aika paljon siitä. Onko muilla kokemuksia aiheuttaako tämä pilleri mielialamuutoksia. Kurjaa kun koko ajan mieli maassa, itkettää ja huolestuttaa kaikki arjen asiat, esim oma terveys ja parisuhde. Itsetuntoni on ajoittain aika huono. Yksinäinen olen vaikka perhettä onkin, sekin varmaan altistaa tähän masennukselle. Mistä te muut äidit joita masentaa saatte voimaa päiviinne. Tuntuu että pakko tähän tilanteeseen on saada jonkinlaista tolkkua, ennen kuin masennukseni pilaa koko perheeni.
 
Viimeksi muokattu:
KARVAKOIRA
Itse olen ottanut joskus vuonna nakki kaksikin kertaa jälkiehkäisytabletin. Mutta ei mitään sivuvaikutusta ole kylläkään tullut.
Jospa sinulla on ihan tuo syysmasennus. Mikä hyvin yleistä. Itsekkin voin näin pimeään aikaan huonommin kuin kesäaikaan. Jopa paniikkihäiriötä,ahdistusta.
Se tulee ihan ilmoittamatta , yleisemmin kaupassa. Keväällä/kesällä kaikki hyvin.
Nyt seurataan jospa onkin astmaa. Kyllä pää on olo ihan kurja välillä kun ei sit tiedä mikä on . Onko paniikkihäiriö,vai astma , vai mikä ???????? Yritä jaksella.
 

Yhteistyössä