R
rölbe
Vieras
Laitoin just merkille,että mulla särkee päätä jatkuvasti kun olen töissä.Eilinen oli vapaapäivä,tänään oli muutaman tunnin koulutus ja palaveri,huominen on vapaa.Olen huomannut kyllä että aina kun olen töissä päätä särkee,mutta ajatellut sen johtuvan vain niskoista.Mutta nyt kun eilinen oli vapaa ei päätä särkenyt ja tänään vain muutaman tunnin kävin istumassa ja päätä särkee!Joka päivä siis särkee päätä kun olen TÖISSÄ.Olen todella uupunut ja väsynyt ja mulla on töissä kaksi aluetta vastuullani muun työn ohessa ja jotenkin aina ahdistaa ja pelottaa mitä pomo milloinkin sanoo.Tuntuu,etten tee oikein mitään,vaikkei pomo ole mitään negatiivista vastuualueiden hoitamisestani,mutta silti.Töihin ahdistaa mennä ja olen aina huonolla tuulella töissä,joka kylläkin on vain pakko peittää muilta.Kotiin kun pääsee jää ahdistamaan,että teinkö kaikki asiat mitä piti ja entäs jos joku jäikin tekemättä, mitä pomo sanoo?Kamala paine,kun tehtävää riittää muun "normaalin" työn ohessa ja stressaan siitä että entä jos en ehdikään tehdä sitä..
Tosi inhottava olla koko ajan,kurkkua oikeen kuristaa!Itkettääkin välillä töissä,vaikkei minulla silti muita työkavereita enempää ole tekemistä.
Tosi inhottava olla koko ajan,kurkkua oikeen kuristaa!Itkettääkin välillä töissä,vaikkei minulla silti muita työkavereita enempää ole tekemistä.