Masennuslääkkeen alotus ja oudon energinen olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoako

Vieras
Mitähän tää nyt oikein tarkoittaa... olen syönyt nyt neljä päivää cymbaltaa, annoksella 30mg. monia lääkkeitä on kokeiltu, vaan ei apua tai sitten sivuvaikutuksia ja olo vain huonontunut. Nyt sitten tämän neljän päivän cymbalta käytön jälkeen, olo on parantunut todella paljon. Ahdistus on lieventynyt, ja mieliala on kohentunut tosi paljon. jotenkin sellainen ylienerginen olo, olo tuntuu ihmeen tehokkaalta. Tekisi mieli siivoilla kaikki mahdolliset kaapit ja laatikot, mihin mulla ei ole ollut kuukausiin voimia ja motivaatiota. Asiat mitkä ennen tuntui työläältä, niin nyut tuntuu että teen ne ihan mielelläni, ja pinnakin on paljon pidempi. Eli ärtyisyys kynnys madaltunut. Seksiäkin tekisi mieli, mikä on myös yllättävää..eipä' ole meinaan aibnakaan puoleen vuoteen innostanut koko asia. Samalla kuitenkin taka alalla on eräänlainen ahdistus ja levottomuus. Mietin myös että onko tämä jo jotain hypomaniaa ja pitääkö olla huolissaan kun olo on näin nopeasti parantunut.
Eli nyt kun muut asiat ei ahdista niin paljon, niin nyt olen ahdistunut siitä, kun pelkään että tämäkään ei ole normaalia, vaan jotain "yli hyvää oloa".

Jatkanko nyt kuitenkin tätä lääkettä, vai mitä tässä kannattaisi tehdä. Tasoittuisko olo tästä?!!!

Ymmälläni olen.....

cipralex 10 mg n. kk ja samantapaista kuin sinulla. Tosi hyvä olo, vähemmän aggressiivisuutta ja pinna pidempi, jaksoin tehdä yhtenä pv:nä enemmän kuin yhteensä vuoteen aikaisemmin.

Lääkäri sanoi, että lääke siis vaikuttaa. Mulla ei ole mitään ylihyvää oloa, vain hyvä.

Tänään on nyt sit päivän mittaan olo alkanut tasaantumaan. Nyt lääke tuntuukin väsyttävän ja mielialakin taas entisellään..eli apea. Nyt sit pitänee pari viikkoa odotella lääkkeen tehoja..

Kuulostaa siltä ap et sulla on lyöny lääke toisen ääripään eli manian päälle. Jos sulla vauhti jatkuu niin kannattaa ottaa lääkkeen määränneeseen tahoon yhteyttä mtt vai mikä sulla onki hoitopaikka.

Yhteistyössä