Masennuskeskustelua

  • Viestiketjun aloittaja itkenyt
  • Ensimmäinen viesti
itkenyt
Miten teillä ilmenee masennus? onko lääkitystä? miten vaikuttaa arkeen?
Mä en tiedä oonko masentunut mutta en saa oikein tehtyä siivouksia ja mitään ylimäärästä.
Lapset kuskaa ja laitan ruuan ja ulkoillaan mutta en muuta jaksa.
Itkettää ja surettaa. Ei sillä olisi väliä vaikka elämä jo loppuisikin.
Tuntuu ettei oo kavereitakaan vaikka joku varmaan luulee toisin.
 
lörtti
oot vaan loman tarpeessa. Anna itsellesi aikaa ja anteeksi oma jaksamattomuus. Etsi asioita jotka ees himpun verran kiinnostaa...en miekään jaksa mitään tehä sohvalla vaan makaan vaikka hommia piisais.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lörtti:
oot vaan loman tarpeessa. Anna itsellesi aikaa ja anteeksi oma jaksamattomuus. Etsi asioita jotka ees himpun verran kiinnostaa...en miekään jaksa mitään tehä sohvalla vaan makaan vaikka hommia piisais.
niin mä oon koittanutkin. Ei se siivoaminen ole niin kauhean tärkeää oikeasti.
Mä ajattelen että travin nyt jotain mutta kun siivoamista, koitan kummiottaa sitä omaa väsymystä ja saamattomuutta kun en jaksa enkä halua siivota. Tarvin sen energian muuhun.
 
mulla näin
En tiedä onko mulla masennusta vai mitä, mutta olo on ollu koko kesän levoton, ei mikään innosta, alakuloinen, tuskainen kun ei tiedä mitä elämältä haluaa jne. Mulla on nyt lääkitys ollu pari kuukautta ja olo on parempi.
 
lörtti
Itse olen ainakin pistänyt samanlaisen oloni sateisen ja synkän kesän syyksi. Jaksan kuitenkin pakolliset asiat hoitaa ja elämäniloakin vielä löytyy. Sitten kun en aamulla jaksa sängystä nousta menen lääkäriin.
 
Minulla on todettu masennus ja minulla on lääkitys.Välillä olen virkeämpi ja sitten on toisin en jaksa enkä kehtaa tehdä mitään.Istun ja mietin ,että pitäs tuota tehdä.Pakolliset hommat teen,aamut ovat ankeampia,illaksi vähän virkistyn.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja lonkkis:
Minulla on todettu masennus ja minulla on lääkitys.Välillä olen virkeämpi ja sitten on toisin en jaksa enkä kehtaa tehdä mitään.Istun ja mietin ,että pitäs tuota tehdä.Pakilliset hommat teen,aamut ovat ankeampia,illaksi vähän virkistyn.
:hug:
Ihan kuin minä.
 
vieras
Yksi masennuksen oirehan on se, että aikaisemmin mielekkäältä tuntuneet asiat eivät tuota enää tyydytystä. Itse hakeuduin hoitoon kun en töiden jälkeen jaksanut enää kuin itkeä, kaiken pakollisen tein, pakolla, jos ei olis lasta, olisin luultavasti vain nukkunut ja ollut syömättä.
 

Yhteistyössä