masennus- lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
tulkoon nyt paskaa niskaan mutta kerron tämän.
kun itse sairastuin ensimmäistä kertaa annoin tai minun käskettiin antaa lapsi isälleen siksi aikaa että voin paremmin mutta soskupa päätti että isälle samantien yksinhuoltajuus ja minä en saa nähdä lasta koska olen mielenterveyspotilas. sitten sain tavata lastani seuraavaksi kerran viikossa 3h valvotuissa oloissa mutta yksinhuoltajuutta ei purettu :|
kauan taistelin ja lapsi sai nähdä todella paljon paskaa ollessaan isällään joka oli jopa rattijuoppona ja oikeudessa istuvan pahoinpitelyistä mukamas parempi isä kuin minä, joka olin parantunut, että sain lapsen itselleni.
nyt asutaan kahdestaan ja taistellaan sitten seuraavista isän kanssa koska hän ei pidä nykyisiä sopimuksia joiden mukaan lapsi olisi 2 ja 2 viikkoa. tänä vuonna lapsi nähnyt isäänsä huiman 1 yön ajan :(

no jos isää ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta...sun vaan tarvii selittää se lapselle jotenkin niin ettet mollaa isää...miten sen sitten selittääs onki eri asia!
parempi sen olla ilman isää kuin isän kera joka ei pätkääkään välitä!

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Minkäläinen lääkitys sinulle oli?Miten pääsit irtti masennuksesta? :ashamed:

silloista lääkitystä en muista mikä oli kun pääsin sairaalasta, mutta masennuksesta pääsin irti sähköllä

eli sähköisku vai mikä se on?Voinko mäkin pyytä sen,kun olen niin epätoivoinen ,koska olen jo kauan ahdistunut :(

silloista lääkitystä en muista mikä oli kun pääsin sairaalasta, mutta masennuksesta pääsin irti sähköllä

eli sähköisku vai mikä se on?Voinko mäkin pyytä sen,kun olen niin epätoivoinen ,koska olen jo kauan ahdistunut :(

sähköhoidon voi määrätä vain lääkäri jos hän katsoo tilanteen niin pahaksi

sähköhoidon voi määrätä vain lääkäri jos hän katsoo tilanteen niin pahaksi

juu,ok :hug:

Minkä ihmeen takia sä saisit tästä paskaa niskaan, ihmisiä me kaikki ollaan ja aina se elämä ei vaan mee niinkuin sen on suunnitellut mieli voi sairastua ihan niinkuin jokin muukin osa meitä, tärkeintähän kuitenkin on että itse tiedostit sairautesi ja osasit apua hakea toi soskun toiminta taas oli aika syvältä.. mutta onneks ootte nyt yhdessä lapsen kanssa sääli vaan et isää ei kiinnosta, mut sille sä et voi mitään.

Kukaan ei yhtään kukaan meistä voi tuomita sua millään tavalla. meistä yksikään ei koskaan voi sanoa et mitä itse kullakin on vielä edessä..

Voimia sulle.

kovati se elämä on suakin koulinut. Voimia eteenpäin, olet yhtä kokemusta voimakkaampi ja rikkaampi. Näin minä otan nykyään masennukseni, se auttaa mua ymmärtämään ja toivottavasti myös tukemaan tuossa tilassa joskus olevia.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
on se vaa tuoki hommaa et jos ite hakee apua ni sit viiä lapset pois :o
jos ite joskus sairastuu masennuksee ni taianpa pitää suuni kiinni.

Suosittelen. Musta tehtiin just ilmotus, kun pyysin itelleni apua. Mitä väliä, mitä on tapahtunut: (hylkääminen, hyväksikäyttö, läheisenkuolema..) Loppu siihen sen avun hakeminen, mut eipä oo soskusta mitään kuulunu.. en tiiä onko menny sit neuvolasta se, et oon aiemmin hakenu neuvolan ptt:tä avuksi arkeen soskun korviin.

Eli tää uus laki, mikä tuli viimevuonna, et kaikki terveystahot, koulut jne. ei oo enään salassapitovelvollisia asioiden suhteen, jos on lapsia ja heillä vierailla ihmisillä on aihetta luulotella ees, et lapset jotenkin ois heitteellä tai kaltoinkohdeltuja on tehtävä ilmotus..

Yhteistyössä