H
hipsterström
Vieras
Vanhempien ero aikoinaan jätti minuun melkoiset jäljet. Sitä ennen tein mitä erilaisempia töitä, ja jaksoin touhuta. Vanhempien ero kun tuli, niin sitten alkoi alamäki, 4 vuotta meni niin, etten muista paljoakaan hyviä asioita, kun olin humalassa suurimman osan ajasta. Sitten lopulta pääsin alkoholista irti, mutta jälkiä korjataan yhä. Harmittaa, kun mietin et miten aikoinaan jaksoin tehdä erilaisia töitä, mut nyt on aivan eri tilanne. Pienillä askeleilla kait pitää edetä, ja lääkärin ja terveydenhoitajan mielestä kuntoutus on aika hyvässä nosteessa, tulevaisuudensuunnitelmia on.
Mutta silti. Välillä öisin menneet jutut hakkaa päähän niin että unta ei saa ku lääkinnällisesti.
Ei tämä masennus sellaista ole, että vaan makaan enkä jaksa tehdä yhtikäs mitään. Keskivaikea masennus diagnosoitiin vähän ennen kuin meni "kaikin huonoimmin". Alkoholilla oli keskeisin merkitys sen synnyssä, siitä olen varma.
Olisi mukava kuulla muidenkin kokemuksia, joilla on samankaltainen menneisyys. Tästä on helkatin vaikea puhua kenenkään kanssa, kun paljon kukaan tuttavapiiristäni ei oikeen ymmärrä.
Mutta silti. Välillä öisin menneet jutut hakkaa päähän niin että unta ei saa ku lääkinnällisesti.
Ei tämä masennus sellaista ole, että vaan makaan enkä jaksa tehdä yhtikäs mitään. Keskivaikea masennus diagnosoitiin vähän ennen kuin meni "kaikin huonoimmin". Alkoholilla oli keskeisin merkitys sen synnyssä, siitä olen varma.
Olisi mukava kuulla muidenkin kokemuksia, joilla on samankaltainen menneisyys. Tästä on helkatin vaikea puhua kenenkään kanssa, kun paljon kukaan tuttavapiiristäni ei oikeen ymmärrä.