"Maryan Abdulkarim jätti Ylen Jälkiviisaat-ohjelman protestiksi Timo Soinin mukaantulolle"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On se muuten hoopoa kun hän sallii miesten määräävän häneltä ja muilta naisilta hiukset ja paljaat käsivarret, sääret ym piilotettaviksi

Miksi kämmenet saa näkyä?
 
vierailija

Olisitko itse suostunut samaan ohjelmaan Soinin kanssa?
Toki, mutta en varmaan Abdulkarimin kanssa. Ei muuten, mutta onhan se rasittavaa keskustella kun ei voi mistään olla samaa mieltä.
 
vierailija
"Timo Soini oli tämän poliittisen puolueen päähahmo, agitaattori ja kasvot. Hän loi tilaa ja toi siihen ihmisiä, jotka normalisoivat rasismin ja sivutuotteena naisvihan, Abdulkarim kirjoittaa nettimedia Haliman blogissa."


Onneksi islam on maailman naisystävällisin uskonto.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija

Olisitko itse suostunut samaan ohjelmaan Soinin kanssa?
Ehkä yksi kerta riittäisi. Minua nauratti kun luin tämän artikkelin.
Nappiin arvasin millaisia kommentteja satelee lehtijutusta tällä palstalla. Kiitos ap. alustuksesta. Persujen kanssa on turha keskustella yhtään mistään aiheesta.
 
vierailija
En. Vastenmielinen ukko.
Ahdasmielinen kommentti. Mitähän siitäkin tulis, jos kaikki ihmiset olis samaa mieltä. Näköjään ei hyväksytä eri mieltä olevia. Näköjään kaikkien ihmisten pitäis pieraistakin yhtä aikaa. Heikot ihmiset ei kestä erimieltä olevien ihmisten mielipiteitä. Säälittäviä henkilöitä jotka boikotoivat erimieltä olevia ihmisiä on osoitus vain heikkoudesta ja vääränlaisesta ylpeydestä.
 
vierailija
Ahdasmielinen kommentti. Mitähän siitäkin tulis, jos kaikki ihmiset olis samaa mieltä. Näköjään ei hyväksytä eri mieltä olevia. Näköjään kaikkien ihmisten pitäis pieraistakin yhtä aikaa. Heikot ihmiset ei kestä erimieltä olevien ihmisten mielipiteitä. Säälittäviä henkilöitä jotka boikotoivat erimieltä olevia ihmisiä on osoitus vain heikkoudesta ja vääränlaisesta ylpeydestä.
(y)
 
vierailija

Olisitko itse suostunut samaan ohjelmaan Soinin kanssa?
Kritisoisi nyt ensin uskontoaan islamia, joka polkee naisten, seksuaalivähemmistöjen ja vääräuskoisten oikeuksia ja rajusti 👎
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Mielestäni Riikka Purra ja Jussi Halla-aho ovat oikeat henkilöt puolueen johtoon. En ole koskaan ollut mikään Soini-fani, vaikka tietyissä kysymyksissä samaa mieltä. Soinissa kyllästyttää eniten se jatkuva läpän heitto ja liiallinen itseriittoisuus. Päälle vielä silloisen puolueen hajottaminen, mikä oli Soinilta alhaisin mahdollinen temppu.

Tästä somalinaisesta se, että eipä tule ikävä. Don't let the doorknob hit you where the good lord split you!

Yhden ainoan kerran olen nähnyt hänet ruudussa mutten muista ohjelmasta pätkääkään. Siitä taas voi päätellä keskustelun olleen woke-tuubaa, jolloin minulla kytkeytyy päälle nk. ohivirtaus: toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. En kyllä muutenkaan seuraa ohjelmia, joihin raahataan keskustelijoita vain näiden ihonvärin takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
”Tästä somalinaisesta se, että eipä tule ikävä. Don't let the doorknob hit you where the good lord split you!”

Minulle tulee Maryania ikävä. Hän on loistava keskustelija ja avaa puheenvuoroissaan uusia näkökulmia puheenaiheisiin. Fiksu ja sanavalmis nainen.
Ei pidä jymähtää samaan tv-ohjelmaan vuosikausiksi. Hän luultavasti huokaa helpotuksesta, kun tuli joku hyvä syy ohjelmasta lähtemiseen.
Luin Apu-lehden blogia Uuninpankonpoika. Mies kirjoittaa osuvasti mitä mieltä on persuista.
Eipä minulla ole asiaan mitään lisäämistä. Lillukoon puolue neesteissään. Lukija saa itse päätellä mistä nesteistä on kyse.
 
vierailija
Keskustelu tiivistettynä: Mariyanilla on väärät mielipiteet, sukupuoli, ihonväri, uskonto ja puhuu vääristä asioista väärien ihmisten kanssa.

Kertokaa ihmeessä persut lisää siitä, mitä muiden pitäisi tehdä, olla ja sitä rataa. Onhan tää teidän hyvesignalointi ihan viihdyttävää luettavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja Echo

Yhteistyössä