Mary Kay tuotteet - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hurahtanut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hurahtanut"

Vieras
Olen nyt tutustunut tuohon Mary Kay -sarjaan, ja tuotteet tuntuvat hyvinkin miellyttäviltä ja laadukkailta. Suostuin ostamaan myös aloituspaketin, jotta saisin itse tilattua tuotteeni tuolla 50 prossan alennuksella. Nuo konsultin pyytämät hinnat kun tuntuvat aivan liian suurilta omalle budjetilleni.

Nyt mietin kuitenkin, että ovatko nuo sen laadukkaampia kuin esim apteekin ihonhoitotuotteet? Ja onko jollain kokemuksia siitä, että toimii itsenäisenä ihonhoitokonsulttina vain ostaakseen tuotteita omaan käyttöönsä? Onnistuuko siis käytännössä? Tykkään tuotteista kyllä, mutta en haluaisi alkaa pitää mitään esittelyjä, soitella tutuille ja yrittää myydä tuotteita kovalla katteella ympäriinsä..

Varmaan kuitenkin aika paljon joutuu tuolta aina vuoden sisällä tilailemaan, että tuskin pidemmän päälle onnistuu ilman, että tekisi yhtään tuota varsinaista myyntityötä. Harmi, sillä tuotteet tuntuvat hyviltä ja olisin halukas käyttämään näitä, mutta en maksamaan maltaita konsultille..

Kaikenlaiset kokemukset Mary Kaysta siis kiinnostavat.
Kiitos jo etukäteen!

Siis minä en ite toimi konsulttina mutta olen hankkinu sen sarjan naamanputsarin ja perusvoiteen ja voin sanoa että olen aivan järjettömän tyytyväinen!!! Mulla on ollu aina paha akne, jopa niin paha että siihen on pitäny syödä roaccutania nelisen kuukautta että se rauhottu. Jotenka tästä syystä on sitten niitä näppyjä ollu ihan aikuisenakin. Yleensä finnit on semmosia kraatereita joihin mahtuu ihan helposti vaikkapa kuplavolkkari ja pieni perhe. Ja aivan sama mitä olen syönyt tai mitä rasvoja olen käyttäny niin finnit eikun juhlii vaan.

Mutta nyt voin ihan täysin rehellisesti ja käsi sydämellä sanoa että mulle toi Mary Kay toimii niin hyvin etten osaa iloani edes sanoiksi pukea! Mulla on ollu tasan kaksi finniä viimisen neljän kuukauden aikana kun olen noita tuotteita käyttäny! Mun iho ei ole koskaan ollu näin hyvässä kunnossa! Yleensä viimistään viikko ennen menkkoja on tullu turpa täyteen paiseita niin nyt ei ole ollu niitäkään.

Olen siis käyttäny nelisen kuukautta, joka aamu ja joka ilta, putsannut kasvot ja laittanu voiteen joka käy sekä yö- että päivävoiteeksi. Mulla on vielä tehotipatkin odottamassa talven kuivaa kautta mutta luulen etten tartte niitä koska mun iho todellakin on nyt semmosessa kunnossa etten tartte ees puuteria tähän!

Samoihin hintoihin tulevat esim. apteekkituotteiden kanssa. Ja ovat oikeesti riittoisia!

Suosittelen ihan täysin. Olen kokeillut myös mikrohiontaa (ihan älyttömän loistava tuote!) ja sitä käsihoitoa, siis mieletön ero muihin vastaaviin. Myös meikkipuuteri peittää ja on kevyt.

Tietty jokaisen iho on erilainen mutta uskallan väittää että jos MINÄ oon saanu tuosta avun omiin iho-ongelmiini niin varmaan 2/3 naisista saa.

Mun iholle eivät toimineet. En tosin kokeillut/etsinyt itselleni sopivia tuotteita vaan sain tutulta hänen valitsemiaan näytteitä ja niitä kokeiltuani totesin, etten enempiä enää kokeile. Tuotteiden tuoksuistakaan en pitänyt.

Mulla on aina ollut suht hyvä puolikuiva iho, joten suurempia iho-ongelmia ei ole edes ollut ratkaistavaksi. Lähinnä mua siis kiinnostaa se, miltä kreemit tuntuu kasvoilla ja miten nopeasti kuivuvat sellaisiksi, ettei niitä enää tunne, mutta että iholle jää silti kiva tunne. Mulle esimerkiksi jo tavallistakin tavallisempi Erioil on tosi hyvä. Chanelit, Kanebot jne ovat hintansa puolesta jääneet kokeilematta, mutta jos haluaisin laittaa runsaasti rahaa ihonhoitoon, aloittaisin testailun varmaankin noista jo ihan sen vuoksi, että tuoksut noissa miellyttävät.

Totta tosiaan ovat kyllä laadukkaita ja saavat ihon tuntumaan pehmeältä ja hyvinvoivalta. Timewise -sarja on itselleni ihan ehdoton, koska tuo laskee ylimääräisen turvotuksenkin kasvoilta (siis jo ihan pelkkä puhdistus ja kosteutus).

Itse toimin myös konsulttina niin, että tilaan omaan käyttöön + parille kaverille samalla. Jos siis kimppatilaus kiinnostaa, niin laita viestiä

kk15388@suomi24.fi

Tässä vielä esite tuotteista kiinnostuneille:

http://issuu.com/lesleycosmetics/docs/thelook1207fi?mode=window&viewMode=doublePage

Mun iholle eivät toimineet. En tosin kokeillut/etsinyt itselleni sopivia tuotteita vaan sain tutulta hänen valitsemiaan näytteitä ja niitä kokeiltuani totesin, etten enempiä enää kokeile. Tuotteiden tuoksuistakaan en pitänyt.

Mulla on aina ollut suht hyvä puolikuiva iho, joten suurempia iho-ongelmia ei ole edes ollut ratkaistavaksi. Lähinnä mua siis kiinnostaa se, miltä kreemit tuntuu kasvoilla ja miten nopeasti kuivuvat sellaisiksi, ettei niitä enää tunne, mutta että iholle jää silti kiva tunne. Mulle esimerkiksi jo tavallistakin tavallisempi Erioil on tosi hyvä. Chanelit, Kanebot jne ovat hintansa puolesta jääneet kokeilematta, mutta jos haluaisin laittaa runsaasti rahaa ihonhoitoon, aloittaisin testailun varmaankin noista jo ihan sen vuoksi, että tuoksut noissa miellyttävät.

Kreemit? Mitkä ihmeen kreemit? Mimmosiahan tuotteita se sinä olet oikein kokeillu?

Minä kokeilin ensiksi sekä kuivalle iholle että sekaiholle tarkotettuja. Kumpikaan ei ole mikään jämähtävä kreemi vaan nopeasti imeytyvä voide. Mulla siis yleensä joku erioil ei meinaa kuivaa koskaan ja se jää semmoseksi tahmaksi naamalle, ihan kun ois voita vedelly. Kun taas sitten esim. joku Lumenen voide on ihan eri juttu, imeytyy hyvin eikä jää lillumaan iholle. Nää Mary Kayn tuotteet taas imeytyy mulla jopa märälle naamalle.

Jaajuu, kyllähän ne kreemeiksi tosiaan jämähtää jos niitä laittaa lusikkatolkulla. Ei tota päivävoidettakaan tartteta kun nuppineulanpään kokonen pisara otsalle, molemmille poskille ja leuaan, siitä levittyy erittäin hyvin. Kokeilin tahalleni kun en uskonu, aattelin höpöhöpö-juttua se vaan on että ei sitä enempää tarvi. Olinhan väärässä...

Sen verran on vielä ihan pakko mainita että noi Mary Kayn tuotteet on tuoksuttomia :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;27127545:
Kreemit? Mitkä ihmeen kreemit? Mimmosiahan tuotteita se sinä olet oikein kokeillu?

Minä kokeilin ensiksi sekä kuivalle iholle että sekaiholle tarkotettuja. Kumpikaan ei ole mikään jämähtävä kreemi vaan nopeasti imeytyvä voide. Mulla siis yleensä joku erioil ei meinaa kuivaa koskaan ja se jää semmoseksi tahmaksi naamalle, ihan kun ois voita vedelly. Kun taas sitten esim. joku Lumenen voide on ihan eri juttu, imeytyy hyvin eikä jää lillumaan iholle. Nää Mary Kayn tuotteet taas imeytyy mulla jopa märälle naamalle.

Jaajuu, kyllähän ne kreemeiksi tosiaan jämähtää jos niitä laittaa lusikkatolkulla. Ei tota päivävoidettakaan tartteta kun nuppineulanpään kokonen pisara otsalle, molemmille poskille ja leuaan, siitä levittyy erittäin hyvin. Kokeilin tahalleni kun en uskonu, aattelin höpöhöpö-juttua se vaan on että ei sitä enempää tarvi. Olinhan väärässä...

No joo, mulle ihonhoitotuotteet on kreemejä. Silleen "kreemejä", ok? ;) Sitä Erioiliakin laitan suunnilleen kahden herneen verran kattaen kasvot ja kaulan, joten suuresta käyttömäärästä toi "kreemi"-sana ei tullut. Jotkut lumenet on imeytyneet mulla huonommin ja jääneet rasvaisen tuntuisiksi, joten ehkä meillä on vaan tosi erilaiset ihot.

Kokeilin silloin pari vuotta sitten muistaakseni ainakin kahta puhdistusainetta ja kahta päivävoidetta, joiden tarkempia tietoja en kuollaksenikaan muista. Voisin kuvitella, että olisin saanut hiukan eri ihotyypille tarkoitettuja tuotteita, sillä keskenään samoja rasvoja ei tuubeissa ollut. Yhteensä sain viisi tuubia, joten se yksi saattoi olla yövoide tai sitten ei. Harmi, etten muista tuon tarkempia tietoja eikä tuubejakaan ole enää tallella.

Kyllä mä uskon, että olet ihan vilpittömän tyytyväinen omiin tuotteisiisi. Mun mielestä on myös mahdollista, että mulle ne eivät sovi, vaikka käyttäisin niitä määrällisestikin oikein. Kaikki ei sovi kaikille ja sun aiemman kirjoituksesi perusteella meidän ihotyypeissä on suuri ero. Mary Kayn tuotteille on maapallolla mun mielestä ihan sama tila kuin muillekin ihotuotteille enkä missään nimessä yrittänyt dissata niiden käyttäjiä, vaan kuvittelin kertovani miksen niitä todennäköisesti itse tule hankkimaan. Peace ja love. :)

No joo, mulle ihonhoitotuotteet on kreemejä. Silleen "kreemejä", ok? ;) Sitä Erioiliakin laitan suunnilleen kahden herneen verran kattaen kasvot ja kaulan, joten suuresta käyttömäärästä toi "kreemi"-sana ei tullut. Jotkut lumenet on imeytyneet mulla huonommin ja jääneet rasvaisen tuntuisiksi, joten ehkä meillä on vaan tosi erilaiset ihot.

Kokeilin silloin pari vuotta sitten muistaakseni ainakin kahta puhdistusainetta ja kahta päivävoidetta, joiden tarkempia tietoja en kuollaksenikaan muista. Voisin kuvitella, että olisin saanut hiukan eri ihotyypille tarkoitettuja tuotteita, sillä keskenään samoja rasvoja ei tuubeissa ollut. Yhteensä sain viisi tuubia, joten se yksi saattoi olla yövoide tai sitten ei. Harmi, etten muista tuon tarkempia tietoja eikä tuubejakaan ole enää tallella.

Kyllä mä uskon, että olet ihan vilpittömän tyytyväinen omiin tuotteisiisi. Mun mielestä on myös mahdollista, että mulle ne eivät sovi, vaikka käyttäisin niitä määrällisestikin oikein. Kaikki ei sovi kaikille ja sun aiemman kirjoituksesi perusteella meidän ihotyypeissä on suuri ero. Mary Kayn tuotteille on maapallolla mun mielestä ihan sama tila kuin muillekin ihotuotteille enkä missään nimessä yrittänyt dissata niiden käyttäjiä, vaan kuvittelin kertovani miksen niitä todennäköisesti itse tule hankkimaan. Peace ja love. :)

Olitkin näköjään lisännyt tekstisi perään sen, että tuotteet ovat tuoksuttomia. Onkohan tuo uusi ominaisuus vai kattoiko ihan oikeasti KAIKKI tuotteet jo silloin muutama vuosi takaperin? Ne voiteet, jotka silloin sain, tuoksuivat ihan selvästi jollekin muulle kuin hajusteettomat tuotteet yleensä. Niissä oli vähän sellainen tuoksu kuin oli äidin meikeissä, kun pienenä niitä hypistelin.

Sama täällä.

Aineet oli mulle liian peseviä, joten sain näppyjä joita ennestään ei ollut. Konsultti väitti pesuaineen olevan mun iholle sopiva, vaikka itse pyysin herkän ihon ainetta jota ei mulle myynyt... Olis pitänyt valittaa ja palauttaa, mutta en jaksanut...

Yövoidetta testatessa oli naama kuin rokon jäljiltä. Se ei ollut itse hankittu, vaan kaverilta saatu näyte.

Ei mulla ole kuin mineraalipuuteri ja joku kuoriva kasvonpuhdistusgeeli. Ja taitaa olla meikkivoidekin. Puuteria ja puhdistusainetta on tullut ahkerasti käytettyä ja olen tykännyt. Meikkivoidetta harvemmin käytän joten se on jäänyt vähiin. Uskoisin että ihan laadukkaita ovat.

Olen itse käyttänyt Mary Kayta kolmisen vuotta, enkä ole harkinnut vaihtoa :). Eli mulle on toiminut. Ostin ensin vain sen perussetin (3in1-puhdistusaine, kosteusvoide ja värivoide), nykyisin käytössä on 'koko setti' :D (miracle set, microdermasetti, puhdistus, päivävoide, kosteusvoide, silmänympärysvoiteet, mineraalipuuteri, värivoide, pohjustukset ja meikinpoisto (silmät) ). Mulla on ällö sekaiho, kuiva pinnalta mutta näppyjä tulee helposti. Olen ottanut setin siten, että puhdistus on sekaiholle ja kosteusvoide kuivalle. Mä tykkään kyllä kovasti :).

Toki voi olla parempiakin, en kiellä ollenkaan, mutta mulle on näissä hinta-laatusuhde toiminut!

Mulla on ollut nyt kaksi kesää käytössä aurinkorasva ja rauhoittava after sun- geeli. Muilla tuotteilla mulla ollut ongelmana ihon palaminen varsin nopeasti rasvasta huolimatta, mutta tuolla Mary Kay- rasvalla en ole kärtsännyt vaikka joskus olen unohtanut sitä lisätä.

Olen tykännyt kyllä näistä tuotteista, ja vaikka maksavat enenmmän kuin apteekin tuotteet, niin en kyllä aio poiskaan vaihtaa. Ihoni voi paremmin kuin koskaan, mikä vaikuttaa myös mielialaan ja jaksamiseen uskomattoman paljon!

Aikaisemmin en edes ymmärtänyt ihonhoidosta juuri mitään. En viitsinyt aineilla läträtä, mutta nyt näillä hyvillä tuotteilla ihonhoito on jopa ihan mukavaa, koska tiedän että ihoni tarvitsee sitä! Itselläni nyt siis käytössä puhdistus ja kosteutus, firming eye cream, huulisetti ja käsienhoitosetti. Seuraavaksi ajattelin kokeilla sitä kuorintasettiä :)

Hinnat vaihtelevat eri konsulteilla. Tässä omat hintani: puhdistusvoide 21 e, kosteutus 21 e, foundation 19e, käsienhoitosetti 40 e. Nämä nyt esimerkkeinä, löytyy ihan kaikkia kuvaston tuotteita ja päiväykset ovat n. 1-3 vuoden päähän.

Jos olet kiinnostunut, laita sähköpostiosoitteesi tähän niin voidaan tehdä kauppoja :) postitan postiennakolla minne tahansa päin Suomea.

Jaa-a....mielipiteet on aina mielipiteitä. Miksi niitä täällä kysellä, kun vastauksia saa yhtä monta kuin vastaajia? Jos tykkää, myy.
Itse en koe, että näissä hinta ja laatu kohtaisivat millään lailla, ihan marketeista saa yhtä 'laadukasta' kamaa psljon paljon halvemmalla - ja helpommin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;27127545:
Sen verran on vielä ihan pakko mainita että noi Mary Kayn tuotteet on tuoksuttomia :D

Paitsi se silmänympärys-roll on. On ihan loistava tuote ja tykkään pakkauksesta (on paljon kätevämpi reissussa sellainen putkilo kuin joku lasipurkki, ja roll-on kuulalla on helppo levittää), mutta se appelsiinin/sitruksen haju on aika voimakas ainakin omaan nenääni.

Ihonhoitotuotteet ovat kyllä tosiaan erinomaisia, mutta meikit ovat kyllä aikalailla markettikamaa.. Itse olen jo useamman vuoden käyttänyt Timewise -ihonhoitotuotteita, enkä pois vaihtaisi. Myös foundation on huipputuote, mutta ripsarit, luomivärit, huulipunat yms ovat mielestäni Mary Kaylla liian kalliita laatuunsa nähden.

Onko jollain muuten kokemusta Timewisen C-vitamiiniseerumeista? Olen ajatellut kokeilevani niitä seuraavaksi, koska olen kuullut niistä niin paljon positiivista.

Jokaisella tietysti oma mielipiteensä, eikä kaikki ihonhoitotuotteet tietystikään sovi kaikille, mutta useita eri sarjan tuotteita kokeilleena voin sanoa Mary Kayn tuotteiden sopivan itselleni ylivoimaisesti parhaiten. Olen käyttänyt MK:ta nyt noin vuoden verran, enkä kyllä aio pois vaihtaa.

Tästäkin verkostomarkkinointiyrityksestä puhutaan kyllä hyvin paljon pahaa täällä netissä, mutta toisaalta mistäpä ei puhuttaisi..

Minä olen käyttänyt Mary Kayn tuotteita vuodesta 1998 enkä päivääkään vaihtaisi pois. Nyt käytän uusinta Repair sarjaa ja kuulemma ihan hehkun hyvää oloa... kahden kuukauden kuluttua 50 vuotispäivät ja kukaan ei sitä usko...

Mary Kayn meikkivoide on yksi parhaista, joita on tullut vastaan. Erittäin peittävä, silti ei mikään pakkeli.Tuotteet muutenkin erittäin laadukkaita ja RIITTOISIA, mutta suosittelen tilaamaan esim. ebaysta, saa puolet halvemmalla kuin Suomen konsulteilta.

Yhteistyössä