Marttojen sukista kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villasukat jalkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

villasukat jalkaan

Vieras
Luin joskus että vuonna 2009 syntyvät vauvat saavat Martoilta villasukat. Itselläni on näin kesällä laskettu aika että ei ole kauhea tarvis heti mutta tuli mieleen että kivahan ne olisi saada kun kerta on mahdollisuus. Miten ne siis saa? Synnäriltä vai pitääkö jostakin jotenkin tilata vai miten..? Kiitos vastauksista tietäville etukäteen!

juu eli sukat saatiin synnäriltä. Samalla saatiin myös se liberon kassi. Sukat on sen verran suuret että menee aikaisintaan syksyllä. Oma vauva syntyi n. kuukausi sitten...

Ok, sukat saa synnäriltä ja sen liberon kassin, mutta saako myös pamperssilta sen pahvilaatikon jossa oli kaikkea kivaa ainakin vuonna 2007 kun esikoinen syntyi?? :)

Edelliselle: lapseni syntyi 2007 enkä saanut mitään Pampersin laatikkoa, ei ainakaan tule mieleeni (TAYS). Liberon kassin siellä sai itse ottaa hyllystä ja kaikkea muuta roinaa tuli kotiin postissa. Sukat olis tosi kivat, mutta nyt laskettu aikani menee tammikuulle, en tiedä jaetaanko silloin edes "ylijäämäsukkia"...

ap tässä, eli moni on sanonut ja vauva-lehdestäkin näin että sellanen kiva vihreä liberon kassi tulee lahjaksi synnäriltä, mutta tosiaan itse sain k-hks:ltä myös liberon kassin lisäksi sellasen ison pampersin pahvisen laatikon marraskuussa 2007 jossa oli vaippoja ja lelu ja mitä kaikkea, se oli tosi mukava yllätys myös. Ne sai itse hakea hyllystä. Muistaakseni kätilö muistutti että muistakaa ottaa mukaan... Nytkin olis kiva saada sellanen, mietin että vieläköhän pampers jakaa sellasia..

Kotkassa sain ainakin toukokuussa sukat, Liberon kassin ja Pampersin laatikon. Saatiin vielä toinen Pampersin laatikko neuvolasta :). Kotkassa kaikki lahjukset oli odottamassa sängyn vieressä kun tultiin salista huoneeseen vauvan kanssa :)

Helsingissä 2008 saatiin sairaalasta Liberon liila kassi ja neuvolasta se pahvinen Pampersin boksi. En nyt pidä tommoisia lahjuksia niin tärkeänä mitä tähän vauvan saantiin tulee, että kokisin tarpeen keskustella niistä kylläkään netissä. Eikö teillä oikeasti ole muuta pohdittavaa, pohdin minä nyt... ;) Hassua, kuinka tämä asia on niin tärkeää joillekin.

Kyllä mulle ainakin on paljon tärkeämpiä ne sukat, kassit ja laatikot, kuin itse vauva. Daiju.

Ei kai kaiken tarvitse olla niin asiapitoista ja keskustelethan sä täällä itsekin asiasta :).

No voi vinetto. Juu mullekkin on tärkeämpää pamperssin laatikko ku vauva! Sikshän mä vauvan tein toisenkin et saan noi!!! Tyhmä!!! Jumalauta ku mistään ei sais mitään kysellä. Mee sä muualle näyttää sullakin olevan tota joutoaikaa ottaa kaikkeen kantaa...

Yhteistyössä