Taitaa olla uusinta sillonAlkuperäinen kirjoittaja Miranda83:mä kattelin kans ihan mielenkiinnolla ja oli hyvä sarja.. eikse tullu lauantaisin,vai onko se uusinta sillo
tulee pari kertaa ainakin uusintana subilta!Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Näkeekö sen netistä jälkikäteen? Osoite?
Käy kato lentoyhtiön sivuilta.Alkuperäinen kirjoittaja mä:mitä maksaisi lento kuusamoon sviittihotelliin? Hesasta
Koska? Ottaa päähän, etten oo telkun lähettyvil, edelliset jaksot oon kattonut, ja unohdin laittaa tän päivän tallennukseen...Alkuperäinen kirjoittaja ...:tulee pari kertaa ainakin uusintana subilta!Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Näkeekö sen netistä jälkikäteen? Osoite?
onko sillä jotain merkitystä vai ootko kade kun sua ei oo viety?Alkuperäinen kirjoittaja mä:mitä maksaisi lento kuusamoon sviittihotelliin? Hesasta
www.telkku.netAlkuperäinen kirjoittaja hitto:Koska? Ottaa päähän, etten oo telkun lähettyvil, edelliset jaksot oon kattonut, ja unohdin laittaa tän päivän tallennukseen...Alkuperäinen kirjoittaja ...:tulee pari kertaa ainakin uusintana subilta!Alkuperäinen kirjoittaja ellu:Näkeekö sen netistä jälkikäteen? Osoite?
joo, ensin kaunarit, salkkarit, satuhäät ja sit vauvakuumetta <3Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Täähän on näköjään parasta torstai-illan viihdettä (Heti salkkareiden jälkeen tietty.)
Multa jäi noi kaunarit pois, sain lapsena yliannostuksen Muuten samaa reittiä menny meidän illat.Alkuperäinen kirjoittaja ...:joo, ensin kaunarit, salkkarit, satuhäät ja sit vauvakuumetta <3Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Täähän on näköjään parasta torstai-illan viihdettä (Heti salkkareiden jälkeen tietty.)
ihanaa <3Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Multa jäi noi kaunarit pois, sain lapsena yliannostuksen Muuten samaa reittiä menny meidän illat.Alkuperäinen kirjoittaja ...:joo, ensin kaunarit, salkkarit, satuhäät ja sit vauvakuumetta <3Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Täähän on näköjään parasta torstai-illan viihdettä (Heti salkkareiden jälkeen tietty.)
Just olin tulos sanoon, et noi ei ainakaa koita esittää mitää täydellistä paria vaan kinastelee ihan reilusti vaanAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ihan järjetöntä miten ne hokee tota v-sanaa koko ajan toisilleen