Martina Aitolehden raskaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieeeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieeeras

Vieras
Tuota...sanoo blogissaan olevansa jo viidennellä kuulla, hmmm, silloinhan LA on elokuussa - joten ois ollu raskaana jo tossa viidakon tähtösissä (kuvattiin joulukuussa) VAI...? Eihän tuolla oo "mahaa" yhtään...

Eikö pitäny olla "tulossa" syysvauva ja helmi/maaliskuussa? oli vielä ihan "riskiriskiriskiviikoilla" eli REILUSTI alle 12 viikkoa kun jo ilmoitteli raskaudestaan...

Nyt huhutaan Stefun lähteneen ja Blogissa jo Eskon kaa viettää taas aikaa...

Joo, ihan pakko oli funtsia kun alkanu ärsyttään toi nainen ton kuvan perusteella mitä nyt tv.ssa ittestään antaa. Aiemmin jopa diggasin. Taasko Eskoa viedään kuin pässiä narussa...

En muista milloin viidakon tähtöset on kuvattu, mutta aikoinaan laskin, että on siellä ollut aivan alussa raskaana eli ei vielä edes itse tiennyt raskaudestaan...

toivoisin eskon olevan sen verran fiksu, ettei enää lähde samaan kelkkaan. en tiedä raskaudesta, mutta nauraa ainakin sai kun katsoi tota viidakon tähtösiä sarjaa. on se melkonen nainen.. huh. enkä tarkota positiivisesti tuota.

Eli jos La olisi vaikka 16.8. olisi tänään 22+4
tai jos viimenen elokuuta viikot olisi 20+3

joten taitaa se Martina tälläkertaa ihan oikein raskautensa kuukaudet ilmoittaa ;)

No niinpä niin, eli se olis pantu alulle jo syksyllä - eli hyvinki tietoinen jo joulukuussa jolloin noi kuvaukset tehty (ne oli siellä jolukuussa). Eli helmi/maaliskuu oli jo ylittäny kyllä 12 viikkoa!!!! jolloin kertoi olevan IHAN alussa.
Ja se on sillon kesävauva vai etkö tiedä mitkä on kesä ja mitkä syyskuukausia?

Eli ihmettelenkin aiemipia puheita raskauden kulusta kun yhtäkkiä hypättiin viidenteen kuukauteen...mutta sillähän kaikki käy nopeempaa kuin "taviksilla"

Terv. Elokuussa synnyttänyt vaikka kaks viikkoa yli meni ja laitettu tietoisesti alulle syksyllä.

Se pääsiäisen tapahtuma mua ihmetyttää. Jos oli jokin hälyttävä, kamala, pelästyttävä tilanne ettei voinut siellä car showssa olla töissä niin luulis että ois lepäillyt ja ottanut rennosti (hälyttävä pelottava tilanne vois olla vaikka verenvuoto tms. tuossa vaiheessa raskautta). Mut ei kun rouva vietti perheen kans aikaa laskettelukeskuksessa ym. hurvituksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ekkö tajuu;26081921:
Joo, tossa sun ekassa vaihtoedossahan ois pyörähtäny jo kuudes kuukausi alkuun. Etkö itte tajuu?

Mulla ei ole mitään hajua siitä milloi Martiinalla on la. Mutta jos la on syyskuussa niin silloinhan nyt ollaan viidennellä kuulla raskaana, eli raskausviikot 17-20

siis eikös se oo ilmoittanut, että syyskuussa laskettu aika. Itsellä on ihan syyskuun alussa LA ja nyt siis viikot 20+0 eli juuri käynnistyy kuudes raskauskuukausi, eli ihan hyvin viides raskauskuukausi menossa ja laskettu aika syyskuussa. Itse sain tietää raskaudesta ihan joulukuun vikoina päivinä. Ihan oikeinhan tuo minusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja josmerkitystä;26081954:
Pääsiäisenä oli menossa rv 16 lehden mukaan. Eli laskekaa siitä.

No sitä, sitä eli elokuussa on La ja kesävauva eikä mikään syys. Pitääkö tässä samaa toistaa lue aloitus. Eri puheet oli vuoden alussa vaikka jo yli "riski"viikkojen oli.
Eli jos tarkotetaan niillä 12 viikkoa. Koska alulle on pantu jo syksyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;26081970:
siis eikös se oo ilmoittanut, että syyskuussa laskettu aika. Itsellä on ihan syyskuun alussa LA ja nyt siis viikot 20+0 eli juuri käynnistyy kuudes raskauskuukausi, eli ihan hyvin viides raskauskuukausi menossa ja laskettu aika syyskuussa. Itse sain tietää raskaudesta ihan joulukuun vikoina päivinä. Ihan oikeinhan tuo minusta on.

Kuudes käynnistyy viikoilla 21. eli viikon päästä sullaki...

no tympiikö sua nyt se kun Martina sanoo sitä syysvauvaks eikä kesävauvaks?! kun tinkaat tosta... kyllä mä ainaki miellän jo elokuun syyskuukaudeksi, oon aina mieltänyt kun koulut yms alkaa silloin :) Se on vaan joillaki se ajattelutapa, että elokuu on syyskuukausi eikä kesä...
Ja kylläpäs sä nyt otat hermoon muutenkin koko raskaudesta.. jos se ihan tahallaan kertoo ristiriitaisia tietoja, jottei tarkkaa la kukaan tajua..

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta Martinan laskettuaika on syyskuussa niin kuin minullakin. Samoihin aikoihin käytiin np-ultrassa.Ja ei minullakaan mikään iso maha ole, ei ollut esikoisestakaan.

Ihan vaan villi veikkaus et se uus ukko ei jaksa kauaa martiinaa katsella tai sit toisinpäin. Saletisti semmonen pojankoltiainen lähtee käpälämäkeen kun yöheräilyt/koliikit/ ym alkaa....

Yhteistyössä