Martin Luther Kingin kaksoiselämä

vierailija
Jotenkin epäilyttävää julkituoda moisia väitöksiä silloin kun asianosainen ei enää voi itse puolustautua.

Mistä me muka tiedetään, ovatko edes totta.
Eikös se paljastulksen tekijäkin sanonut mahdollisesti King tms eli ei kovinkaan varma ollut itsekkään.
Ja miten muuten 1960-luvun usassa raiskaus määriteltiin? Ainakin vaimon sai luvan kanssa raiskata ( miehen omaisuutta jne ) ja afrikan amerikkalaisia sai kaikki raiskata?

• Tykkää
Reactions: r0s
Jotenkin epäilyttävää julkituoda moisia väitöksiä silloin kun asianosainen ei enää voi itse puolustautua.

Mistä me muka tiedetään, ovatko edes totta.
On se nähty miten nykypoliitikot vastaavat kiinnijäätyään jostain, saavat huonoimmassa tapauksessa paremman viran palkinnoksi tekemisistään. :sick:
Tosin jotkut nyt julkisuudessa olleet aloittelijat saattavat joutua vastailemaan kiusallisiin kysymysiin, mutta ei ura siihen kaadu.:cautious:

r0s
On se nähty miten nykypoliitikot vastaavat kiinnijäätyään jostain, saavat huonoimmassa tapauksessa paremman viran palkinnoksi tekemisistään. :sick:
Tosin jotkut nyt julkisuudessa olleet aloittelijat saattavat joutua vastailemaan kiusallisiin kysymysiin, mutta ei ura siihen kaadu.:cautious:
No mut kansaahan ne edustavat. Kyl meistäkin usea toimii väärin ja sit keksii verukkeita ja puolustelee ja vähättelee ja painaa villaisella ja yrittää lahjoa ja vaikka mitä.

En mä ole edes huolissaan. En vaan tee sillä tiedolla mitään.
Ja sit vaan ärsyttää kun taas kääritään lööpeillä rahaa.
Mutta on tää mun mielestä iso juttu, kyse on erittäin tunnetusta ja palvotusta JA kristillisestä henkilöstä.
Eikä kyse ole mistään maalaissaarnaajasta jolla on 50 kuulijaa.
Jos Billy Grahamista paljastuisi vastaavaa, niin älähtäisin myös.

Paljon kuulijoita, paljon vastuuta. Vaikken tarkoita että joku tuntematon pastorikaan saisi mitään häröillä salassa.

r0s
Mutta on tää mun mielestä iso juttu, kyse on erittäin tunnetusta ja palvotusta JA kristillisestä henkilöstä.
Eikä kyse ole mistään maalaissaarnaajasta jolla on 50 kuulijaa.
Jos Billy Grahamista paljastuisi vastaavaa, niin älähtäisin myös.

Paljon kuulijoita, paljon vastuuta. Vaikken tarkoita että joku tuntematon pastorikaan saisi mitään häröillä salassa.
No mut ainahan noi karismaattiset uskontojen keulahahmot ovat olleet niitä joilla on helppo tie päästä pukille.

Yhtlailla pitää olla hieman röyhkeä koska ei sitä muuten mitään seurakuntaa ympärilleen saa.

Ja tilaisuus tekee varkaan!

No mut ainahan noi karismaattiset uskontojen keulahahmot ovat olleet niitä joilla on helppo tie päästä pukille.

Yhtlailla pitää olla hieman röyhkeä koska ei sitä muuten mitään seurakuntaa ympärilleen saa.

Ja tilaisuus tekee varkaan!
Joku viisas ihminen sanoi kerran, että pappien ym saarnaajien kompastuskiviks koituu miltei aina 3 asiaa: Naiset, valta ja raha...tai jokin noista kolmesta.

• Tykkää
Reactions: r0s
Melkoinen yllätys. Martin Luther King on lähes pyhimyksen asemassa, joten tällaiset tiedot järkyttävät ja laittavat miettimään asiaa uudelleen.

Yhteistyössä