Aloin tuossa selailla materiaalia mitä vartijoista olen keräänyt, iloinen yllätys oli tuo että ei tarvitse enää odottaa 4kk ennen aloitusta. Mutta tuo pistemäärä tuntuu huimalta, testin mukaan saan syödä 21p jos kahden lapsen kotihoitaminen lasketaan 2p rankkuuden mukaan (pääasiallinen seisomatyö, osittain istumista). Ja jos siihen lisään sen täysimetyksen vaatiman 10p Syön siis 31p tai jos otetaan todellisen rankkuden mukaan tuo kotityö niin 33p. Uskomatonta kun ajattelee että on tottunut viimeisien laihdutus kuukausien aikana syömään 18p/pvä. Nyt raskausaikana olen syönyt 26-28p/pvä ja runsaasti 0 kamaa. Eli kun tämä pikkuinen huomena tai perjantaina syntyy niin saan syödä itseni joka päivä hyvällä omatunnolla ähkyyn. Nyt kylä epäilen että tuolla määrällä laihtuu mutta ehkä pitää luottaa sen tehoon ja on se ainakin paljon ylipainoisilla imettäjillä toiminut joita olen punninnut.
Takana on siis 27kg laihdutus ja nyt jää ehkä sellanen 6-10kg tiputettavaa. Painoa on tullut tähän mennessä 13,1kg, eli kohtuudella verraten siihen että viimeksi viikoilla 39 oli tullut 20,2kg.
Onko muita jotka olisi "järkeilleet" pv:n ohjeilla raskauden ajan ja jos on niin kuinka paljon on paino noussut verrattuna edelliseen raskauteen?