Pitkästä aikaa taas !
Tänään oli Eemilin 4 kk neuvolalääkäri, vaik vasta viikon päästä täyttää. Komeat mitat 7,8 kg ja 65 cm. Ei oo ihme et hartiat on kipeet
Yllätin sit itseni neuvolan jälkeen, kun kattelin aikasempia neuvola- ja äitiyskortteja, niin haaveilemasta neljännestä lapsesta :ashamed:
Vaikka meiän perheessä se olen minä joka olen sanonut et nyt riittää!
No, en minä tosissani ole, enhän..tänä vuonna pamahtaa 38 vee mittariin joten järjenkin pitäs sanoa noutänks. Mut on hirveesti kavereita ja tuttuja päälle 40 vee, jotka nyt odottaa iltatähtee..tyyliin nuorin about 15 vee.
Te ootte jutellu täällä kaikesta, tulee mieleen nyt ne matkarattaat. Minä ostin kaks vuotta sitten Carenat, ja ne on ihan hirveet. Nitisee ja natisee ja kaikkea muuta kivaa. Aion viel ostaa tälle pojalle uudet vaikkei järkee olekkaan. En vaan voi sietää noita vehkeitä yhtään enempää. Tai sit me saatiin maanantai-versiot
Sanna, mun kaverin lapsella on sellanen tuliluomi, joka peittää puolet kasvoista
Sitä on hoidettu laserilla jo monta vuotta, mut ei tietty voi verrata tohon Ellan luomeen. Mut onhan se inhottava, jospa ne keksis keinon millä sen sais pois.
Mulla itellä on ollu riesaks asti sellasia tummia, koholla olevia isoja luomia, jotka nyt on kyl jo poistettu. Muistan miten "ihanaa" oli kun kaikki alko aina, et kauhee sullon tollanen..
Mut nyt pitää poistuu, veli kutsuu skypessä..asuu Espanjassa ja ilmottaa et on tosi lämmintä viel näin illasta..just joo, kivakiva :kieh: :hug: :hug: