Jaahas... herra simahti. En tajua, ei voi mitään hampaita kait vielä olla tulossa, mutta käuhee tarve on hinkata ja sitten se sellanen puoli itku-kitinä jatkuva. No nyt on suppo pyllyssä tuolla tuhisemassa, mutta eiköhän tämäkin yö mene heräillessä. mietin jo että voiko sen takia öisin heräillä että ikenent kutiaa ja sitten tissi auttaa siihen ja nukahtaa, kuun ei se tosiaan nälkäänsä joka kerta yöllä syö???
No huomenna meen äitin luo, niin saa kattoo ton suuhun. ite en siellä mitään ihmeellistä näe tai tunne???
niin ja puklailu on taas lisääntynyt. tulee siis n. 1h kin päästä ruokailusta ja haisee oksolle :x
Mistä lie sekin johtuu...
no jospa siä 3vko päästä alettas maistelemaan jotain kasvista.
Käyttääkö joku muu vielä rela-tippoja tai muita masun helpottajia? Meillä nimittäin menee edelleen ja ajattelin niitä jatkaakin.
Mites muut, joko ootte siirtynyt vaunuissa ratasosaan? Sanna taisi ainakin olla kokeillut Ellalla....?!
Kirjotelkaas nyt muutkin, kun mä tätä palstaa koko ajan täytän omilla höpinöilläni.
Siis mulla ei ole elämää, juu myönnän.
Enni ja Jakke 3kk 1vko
No huomenna meen äitin luo, niin saa kattoo ton suuhun. ite en siellä mitään ihmeellistä näe tai tunne???
niin ja puklailu on taas lisääntynyt. tulee siis n. 1h kin päästä ruokailusta ja haisee oksolle :x
Mistä lie sekin johtuu...
no jospa siä 3vko päästä alettas maistelemaan jotain kasvista.
Käyttääkö joku muu vielä rela-tippoja tai muita masun helpottajia? Meillä nimittäin menee edelleen ja ajattelin niitä jatkaakin.
Mites muut, joko ootte siirtynyt vaunuissa ratasosaan? Sanna taisi ainakin olla kokeillut Ellalla....?!
Kirjotelkaas nyt muutkin, kun mä tätä palstaa koko ajan täytän omilla höpinöilläni.
Siis mulla ei ole elämää, juu myönnän.
Enni ja Jakke 3kk 1vko