Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

Mulla oli testikauppa.fi:stä tilattu herkkä raskaustesti. Ostin myös ClearBluen varastoon ja tosiaan ajattelin kokeilla kanssa pitemmän ajan päästä. Se on kai kovin yksilöllistä että koska nousee hormonitasot mittaustasolle. Mutta jos en tässä kuussa oo raskautunu niin tästä lähtien kyllä taidan odottaa että on kuukautiset vaikka viikon myöhässä. Luulen, että olis vähemmän stressiä ja ehkä myös vähän enemmän mahdollisuuksia onnistua kun osais rentoutua. :)

Paljon onnea testailuun, Milla! Kerro ihmeessä miten menee kuukauden päästä. :) Perustetaan sitten vaikka semmonen joulukuussa plussanneet- palsta. ;)
 
Onnea jo kaikille plussan saaneille :) . Te jotka jännäätte vielä niin toivotaan parasta! Jos tähän kuukauteen ei vielä päästä, niin sitten toivottavasti seuraavaan :) . Itse pääsen testailemaan reilu viikon päästä vasta...
 
Moikka kaikki!

Heti piti päästä johokin tätä purkamaan ja täältähän löytyikin sopiva ketju.

Eli menkat 2 päivää myöhässä ja sinnittelin tähän aamuun testausta ja plussaa näytti!! On aika sekavat fiilikset vielä ja epätodelliselta tuntuu ajatella että olen raskaana.

Taustatietona sen verran että olen 29v. ja mieheni kanssa jätetty ehkäisy pois elokuulla (en syönyt pillereitä). Ei periaatteessa olla yrittämällä yritetty vaan periaatteella tulee jos on tullakseen. Salaa kuitenkin ite oon toivonu että sais tulla piankin jo ihan iänkin puolesta :)

Tsemppiä muillekin ja toivottavasti saan liittyä joukkoonne :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Onnea Wera_! Paljon paljon tsemppiä yrittäjille :)

Olin vkl äitini luona (450km) miehenikanssa. Sanoin jo ennen lähtöä, että kyllä äiti minut tuntee ja varmasti arvaa.
Ei mennyt aikaakaan kun perille päästiin niin kysyi raskautta ja kiistimme kaiken. Veljeni kysyi myös olenko raskaana. Tämä johtui siitä kun olen lopettanut tupakan polton eikä sauna olutkaan maistunut.

Veljeni saa pian pojan. Mielestä kaikki huomio pitää keskittää siihen. En halua vetää huomiota itseeni. Äidille kerroin ehdolla, ettei kerro kenellekkään ja keskittyy tulevaan ensimmäiseen lapsen lapseen. Kerroin, koska tiesin sen tietävän, katseet mahaani, mietteliäisyys. Kyllä äiti tietää kaiken. :heart:
 
^ Onnea plussasta! Samana päivänä sain minäkin plussan :)

Oletteko muut vielä noilla raskauslaskureilla selvittäneet mahdollista laskettua aikaa? Entä joko ootte ehtiny varata ensimmäistä neuvola-aikaa?
 
Onnea itsellesikin ja kaikille muillekin!! Mulla olis laskureiden mukaan 12-14 pvä laskettu aika, mutta tiedä sitten... Neuvolaan jouduin soittelemaan ja varaamaan aikaa jo tänään koska meillä miehen kanssa niin vähän päiviä jolloin hän pääsisi mukaan, eka neuvola onkin vasta sitten 19.12, jolloin ollaan jo ihan viimeisellä viikolla ajatellen sikiöseuloja. Toivottavasti kaveri nyt viihtyy siellä niin pitkään ja kaikki menee hienosti! Jännä olo kun oireita ei ole käytännössä yhtään, illalla vähän nipistelee massua ja joka toinen aamu kaamea nälkä... Mikään ei kuitenkaan tunnu niin vahvalta et tässä raskaana olis, aika jännää =) Edellisestä on kuitenkin aikaa 13 v, nyt tuntuu et ekaa tekis!!
 
Tänään on maanantai 7. marraskuuta, ja raskautesi on kestänyt 5 viikkoa ja 3 päivää. Laskettuun aikaasi perjantai 6. heinäkuuta on jäljellä 34 viikkoa ja 4 päivää.

Tämä on yhdestä laskurista. Neuvolan varasin heti kun plussasin. Ei varmasti jäänyt neuvolan tädille epäselväksi, että toivottu on, kun niin hihkuin ilosta puhelimeen.
Ajan sain 5.12. Olisin halunnut jo aikaisemmin :D
Odotan innolla, että pääsen keskustelemaan raskaudesta ym.
 
Mä sain LA:ksi 13.7 noilla laskureilla ja mulla on niin säännöllinen kierto sekä tunnen aina ovulaation melko selvästi niin tiedän melkein tunnin tarkkuudella sanoa hedelmöittymisajankohdan :D

Soitin eilen neuvolaan ja ajan sain 15.12. Olisin myös halunnut päästä jo vähän aiemmin. Voikohan tuolloin jo pyytää että ultrais samalla?

Tein vielä eilen "varmuuden vuoksi" Clearbluen testin kun halusin nähdä mustaa valkoisella ja se antoi tulokseksi niihin viikkoihin 3+ vaikka pitäisi kyllä oikeammin olla se 2-3... Kun vielä launtaina apteekin oma testi näytti sellasta suht haaleaa viivaa. Voiko ne raskaushormonit lisääntyä sitten parissa päivässä noin hurjasti?
 
Täällä plussattu 8.11 ja vielä ei oikein voi uskoa koko asiaa todeksi,mutta eiköhän se sit viimestään iskostu päähän,kun pikkusen näkee ultrassa. Jos kaikki menee loppuun asti hyvin niin meidän perheeseen syntyy kolmas lapsi heinäkuun alussa 2012.
Tällä hetkellä meil on kaksi ihanaa poikaa,vanhempi syntyny vuonna 2008 ja nuorempi 2009. Ite oon 23v ja mies 26v.
 
Onnea plussille! Onko teillä kuinka paljon oireita? Itsellä välillä, mutta sitten tuntuu et odottaako tässä ollenkaan kun oireet katoavat pitkiksi ajoiksi poikkeen... Pahoinvoinnista ei tietoakaan, nälässsä pystyy ihan komiasti olemaan... Illalla nukahdan kyllä helposti ja välillä nippailee masua vaan...
 
Onnea plussalaisille :)

Noista oireista.
Nippailuja mahassa (ihania, tietää siellä jonkun olevan),
lieviä menkka kivun tapaisia myös silloin tällöin.
Hieman väsymystä.
Uutena asiana olen huomannut hiuksissani, ne rasvattuu todella nopeasti. Tuntuvat likaisilta pesunkin jälkeen. Tuo oire voisi kyllä hävitä.

Pakko hieman hehkuttaa, minusta tuli äsken täti. Ilon kyyneleet pääsi kun näin Veljeni pojasta ensimmäisen kuvan. Kuinkahan minä sitten itken kun oma lapsi syntyy. Kyyneleet vain valuvat silmistä kun olen niin iloinen ja onnellinen veljeni puolesta. Koko päivän muutenkin ollut itku herkkä (ilman mitään syytä). Kyynel kanavat puhdistuu :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea uusille plussanneille!

Mulla on kans ollu melko vähän oireita, sellasta pientä nipistelyä päivittäin, vähän kuukautiskipujen kaltaista, vaikka mulla nekin on melko oireettomat aina. Pahaa oloa ei ainakaan vielä oo ollu, ehkä tavallista väsyneempi ja "voimattomampi" olo. Samoin sen oon huomannut kun olen aina ollut todella herkkäuninen ja nukahtaminen on monesti vaikeaa, mutta nyt oon kyllä saman tien kanttuvei kun sänkyyn pääsen ja nukun kuin tukki aamuun asti :D

Perusstressaajana varasin ajan yksityiselle varhaisultraan joka on nyt sitten 23.11. Haluan tietää mahdollisimman pian onko kaikki hyvin. Vaikka voihan toki myöhemminkin tulla ongelmia mutta oman mielenrauhan takia haluan varmistaa asian. Oletteko muut harkinneet varhaisultraan menoa?
 
Täällä ei oikein muita oireita ole ku pieni menkkamainen jomotus alaselässä ja välil pieniä nippailuja tuntuu alamahassa. Ja palelu on ihan järjetön,palelen siis ihan koko ajan. Pahoinvointia ei vielä ole tullu ja toivottavasti siltä säästysin,aikasemmissa odotuksissa pahoinvointi ollu jotain ihan hirveetä.
 
Selkäjomotusta on muuten täälläkin ollut. Ja se väsymys nyt varmaan alkaa lisimään. Eilen nukkumaan 19.00 ja 5.30 ylös :p Varhaisultra olisi kyllä varmasti mielenkiintoinen, mutta en ole vielä sitä kyllä miettinyt. Paljonko se kustantaa, kysyitkö? Mun miehelle se olisi varmaan iso juttu, hänelle tämä on eka. Voi, että miten suloisesti se on mukana tässä hommassa... Ultra olisi varmasti ihana juttu myös hänen kannaltaan!
 
Ihanaa lueskella plussa uutisia :) Onnea kaikille uusille plussaajille. Elikäs nimimerkin takana täällä on 35 vee jo kolmen lapsen äiti, nuorin on nyt neljä. Jotenkas minulle tämä olisi se neljäs ja viimoinen, tosin niin taisin aikoinaan kolmannestakin sanoo :D Kovin tutun kuuloisia oireita täällä on lueteltu. Ennen plussaamista jo oli valtava väsymys sekä palelu sekä rintojen arkuus. Kävin parturissa myös mennä viikolla ennen plussaamista ja mielessäni ajattelin etten muistanutkaan että lyhyemmät hiukset rasvoittuvat näin nopiaan, mutta se taisikin sitten kuulua tähän "taudinkuvaan". Samoin tuo jatkuva nälkä, maha kurnii siihen malliin kuin ei olisi ruokaa koskaan saanutkaan. Nippailut ja selkäjomotus ovat nyt vasta alkaneet plussaamisen jälkeen.
 
Juu, nämä uutiset ovat mukavia! En ole minäkään itseäni huomannut esitellä, mutta täällä kirjoittelee 34-v 13-vuotiaan pojan äiti ja tuntuu kyllä ensi synnyttäjältä kun ensimmäisestä on niin kauan =) Kyllä tämä iltatähti kuitenkin varmaan viimeiseksi jääpi kun ikää on jo mittarissa kuitenkin aika lailla vaikka missäänhän se ei näy ;)
 

Yhteistyössä