Hulinoiden keskeltä päivää
Meilläkin siis tuota menoa ollut jo jonkin aikaa.
Täällä mennään samanlaista arkea kuin ennenkin, poika syö edelleen öisin usein ja nukkuukin mieluiten tissi suussa. Lopetin kellon katsomisen ja imetyskertojen laskemisen, se rauhoitti omaa (vähäistä) unta aika lailla. Jaksaa siis vähän paremmin, vaikka tottakai haaveilen paremmista öistä siinä kuin kuka tahansa muukin. Hyvin nyt jaksaa toistaiseksi kuitenkin.
Kiinteät oli tarkoitus aloittaa 6kk iässä, mutta koska mulla on töihinlähtö edessä pojan ollessa päivää vaille 7kk on kiinteätkin ajateltu aloittaa suunniteltua aikaisemmin. Odotellaan kuitenkin että se 5kk edes on täynnä!
Mulle tosiaan tarjottiin kuukauden sijaisuutta puolikkaalla työajalla ja otin innolla vastaan, saapa vähän ylimääräistä sieltäkin kotihoidontukiaikaa ajatellen. Ja toivottavasti saa sen jälkeen olla kesällä täyspäiväisenä mitä mies sitten pitää lomiaan
Sen jälkeen viikonloppukeikkojen avulla voisi pitää pojan vielä kotihoidossa, toivottavasti pitkään.
Yöhulinoiden alettua on meilläkin päiväunet alkaneet pätkiä, vaikkakin liinassa nukkuu edelleen melko hyvin. Se tosin vaatii mun jatkuvaa liikkeellä oloa
Liinapino on vaan kasvanut, ihanaa kanniskella tätä pientä ja helpottaa todellakin arjessa keskimmäisenkin ollessa kotona.
Hampaitakin täällä väännetään, hitaasti ja tuskallisesti :|Toisesta alahamaasta tuntuu kulma läpi, toisestakin aihe selvästi näkyvillä - tulis vaan jo, ensimmäistä kertaa on suppojakin tarvinnut näiden takia! Tytöille en muista koskaan antaneeni hampaiden vuoksi...
Kaikesta valvomisesta ja huolimatta täytyy edelleen ihmetellä, miten ihanaa on kun talossa on vauva :heart: Tuntuu ettei tyypistä saa silmiä irti hetkittäin! Nyt tosin möykätään kitarisat vilkkuen, joten mentävä on
Ankka & D 4½kk