Kastepisarainen pakko sanoa kateeksi käy kun saat ihanan mahdollisuuden rentoutumishetkeen. Vaihtaisin mieluusti osia...
Pikkuhiljaa rupeaa olemaan sellainen olo että pitäisi vissiin ruveta tuohon vaatekaapin valloitukseen itsekin. Vaippoja yms. saattaisi kanssa olla hyvä hankkia. Jos totta puhutaan niin enpä ole vielä juuri mitään valmistellut kun asia on tuntunut kovin kaukaiselta. Mutta ei siis enää.
Innukka ja Piskuinen 31+0
Pikkuhiljaa rupeaa olemaan sellainen olo että pitäisi vissiin ruveta tuohon vaatekaapin valloitukseen itsekin. Vaippoja yms. saattaisi kanssa olla hyvä hankkia. Jos totta puhutaan niin enpä ole vielä juuri mitään valmistellut kun asia on tuntunut kovin kaukaiselta. Mutta ei siis enää.
Innukka ja Piskuinen 31+0
Liidu: tuliko apu hierojalta? Ei oo tosi toimista tietoa onneksi vielä.
Vähän välillä supistelee, mutta ei pahasti. Lähinnä ongelmana on nuo liitoskivut ja huonot yöt...Saatkos sä Innukka nukuttua yöllä kun päivällä väsyttää? Vähän kyllä jo varottelin meidän pomoa, että olo alkaa olla vähän siinä raukoilla rajoilla onko enää mielekästä hoitotyötä tehdä, asennot on välillä mitä on ja joudun delegoida tiettyjä hommia ja potilasryhmiä muille Ymmärsi kyllä hyvin ja Sovittiinkin että otan asian puheeksi ensi viikon neuvolassa, jospa sitä jo ansaitsisi sitten jäädä vähän kevyemmälle linjalle, viikkojakin olisi sitten jo yli 32 kuitenkin. Mites muilla töissä jaksaminen?
Mä oon tänään illan itsekseni kotona (en muista koska näin olisi päässyt käymään viimeksi ) ja mietin mietin mietin mihin mä tämän pyhän ajan käyttäisin! Ollako vaan, löhötä ja katsoa vaikka ohjelmaa samalla neuloen vai pitäiskö hyödyntää se vaikka vauvan vaatekaapin järkkäämiseen. Pitäis se tyhjätä muista tavaroista ja sit "täyttää" vauvan vaatteilla. Pari kirjallista tehtävääkin odottaisi tekemistä...
Mitäs muille kuuluu ylipäänsä?
Kastepisarainen ja Elviira 31+0