Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="henuliini, post: 28930385, member: 129875"]</p><p>Elikkäs tässä vähän taustoja teille muille.</p><p></p><p>Täällä kirjoittaa 25v esikoistaan odottava nainen. On pitänyt jo paljon aikasemmin kysellä pääseekö masuasukkeihin mukaan, mutta tosiaan "sairastan" hyperemeesia ja olo on välillä todella heikko ja huono ja kamala jajaja.. niin olen keskittynyt vain seuraamaan taka-alalla miten muilla raskaus edistyy! Nyt kun raskaus on edennyt jo näin pitkälle, tänään rv 28+0, niin olisi kiva saada vertaistukea jne, varsinkin kun on esikoinen tulossa ja kaikki on ihan uutta ja vierasta!</p><p></p><p>Plussatestin tein vasta huhtikuun 2. päivä, jolloin olin ollut raskaana jo noin pari kuukautta tietämättäni. Ensimmäisenä heräili epäilyt, kun jatkuva paha olo ja oksentaminen ei mennytkään pois. Muistan vieläkin sen hetken, tein testin klo 19.25 juuri ennen Salkkareita, sitä ennen olin käynyt polttamassa VIIMEISEN TUPAKIN ja tikkuun piirtyi ihan samantien kaksi punaista vahvaa viivaa! :heart: Raskaus EI ollut ihan täysi yllätys, sillä olimme toivoneet jonkun aikaa avomieheni kanssa yhteistä lasta, miehelläni on jo 4v tytär, joka täyttää viikon päästä 5v. Olin syönyt e-pillereitä keskeytyksettä noin 10-vuotta (jouduin alottamaan ne teininä vahvan akne-lääkityksen takia). Tämän takia pillereitten poisjätön jälkeen minulla oli hyvin epäsäännöllinen kierto! Olen välillä naureskellut itsekseni, kun jotkut valittivat epäsäännöllisistä kierroista, jotka heittelee pari päivää sinne tai tänne. Minulla kierrot oli 38-99-56 päivää eli ei mitään järkeä. Sinäänsä on ihme, että edes raskauduin, koska minulla ei ollut harmaintakaan hajua millon ovuloin vai ovuloinko ollenkaan. Siksi en aluksi tiennyt olevani raskaana. LA:kin siirtyi np-ultrassa 13.11--> 23.11 eli ovuloin ilmeisesti myöhemmin?, koska viimeiset menkat 6.2.</p><p></p><p>Minulla siis todettiin <strong><em>hyperemeesi</em></strong> jo melko varhaisessa vaiheessa, sillä menin todella nopeaa huonoon kuntoon ja jouduin tippaan, koska pyörryin pesuhuoneen laattialle aamuisen oksentamisen jälkeen. Olen oksentanut JOKAISENA PÄIVÄNÄ PÄÄSIÄISESTÄ ASTI, välillä saattaa olla päiviä, että oksennan vain kerran, mutta huonoina päivinä oksennan vielä juuri ennen nukkumaan menoa. Pahan olon ja oksentamisen lisäksi, minulla on migreeni, joka ei parane, koska en pysty syömään lääkkeitäni. Pelkkä Panadol, ei edes 1g, ei auta. Jossain vaiheessa olen taas siinä kunnossa, että täytyy mennä tippaan. Alussa olin joka viikko tipassa, sitten oli pitempi tauko ja nyt viime kerrasta taitaa olla parisen viikkoa. Tällä hetkellä tilanne on sentään sen verran rauhoittunut, että kykenen syömään eikä ihan kaikki tule heti ulos ja näin olen saanut painoni nousemaan! Olen saanut myös ruokahaluni takaisin ja nyt jopa tekee mieli joitain tiettyjä ruokia, ennen oksensin pelkästä ajatuksesta. Sairaslomalla olen joutunut olemaan jo huhtikuun lopulta. Ajan rekkaa ja olen aina viikon reissussa eli elän autossa. Alun sinnittelin oksentamalla ämpäriin tai pussiin samalla kun ajoin. Minua pyörrytti kokoajan ja pyörryttää vieläkin, selkäkivuista puhumattakaan, joten jouduin jäämään (valitettavasti) sairaslomalle. Onhan tuo työ muutenkin raskasta miehillekin, saatikka sitten raskaana olevalle naiselle. Nyt mukaan on astunut kuvaan myös liitoskivut? ja lantio paukkuu. En olisi koskaan kuvitellut, että raskaus voi olla suoraan sanottuna näin kamalaa aikaa. Olin aina ajatellut, että se on maailman ihaninta aikaa ja kaikki menee niinkö elokuvissa, toisin kävi. Silti en vaihtais päivääkään pois! Tiedän, että kaiken tämän jälkeen minua odottaa maailman ihanin palkinto :heart:</p><p></p><p></p><p>henuliini ja masuasukki rv 28+0</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="henuliini, post: 28930385, member: 129875"] Elikkäs tässä vähän taustoja teille muille. Täällä kirjoittaa 25v esikoistaan odottava nainen. On pitänyt jo paljon aikasemmin kysellä pääseekö masuasukkeihin mukaan, mutta tosiaan "sairastan" hyperemeesia ja olo on välillä todella heikko ja huono ja kamala jajaja.. niin olen keskittynyt vain seuraamaan taka-alalla miten muilla raskaus edistyy! Nyt kun raskaus on edennyt jo näin pitkälle, tänään rv 28+0, niin olisi kiva saada vertaistukea jne, varsinkin kun on esikoinen tulossa ja kaikki on ihan uutta ja vierasta! Plussatestin tein vasta huhtikuun 2. päivä, jolloin olin ollut raskaana jo noin pari kuukautta tietämättäni. Ensimmäisenä heräili epäilyt, kun jatkuva paha olo ja oksentaminen ei mennytkään pois. Muistan vieläkin sen hetken, tein testin klo 19.25 juuri ennen Salkkareita, sitä ennen olin käynyt polttamassa VIIMEISEN TUPAKIN ja tikkuun piirtyi ihan samantien kaksi punaista vahvaa viivaa! :heart: Raskaus EI ollut ihan täysi yllätys, sillä olimme toivoneet jonkun aikaa avomieheni kanssa yhteistä lasta, miehelläni on jo 4v tytär, joka täyttää viikon päästä 5v. Olin syönyt e-pillereitä keskeytyksettä noin 10-vuotta (jouduin alottamaan ne teininä vahvan akne-lääkityksen takia). Tämän takia pillereitten poisjätön jälkeen minulla oli hyvin epäsäännöllinen kierto! Olen välillä naureskellut itsekseni, kun jotkut valittivat epäsäännöllisistä kierroista, jotka heittelee pari päivää sinne tai tänne. Minulla kierrot oli 38-99-56 päivää eli ei mitään järkeä. Sinäänsä on ihme, että edes raskauduin, koska minulla ei ollut harmaintakaan hajua millon ovuloin vai ovuloinko ollenkaan. Siksi en aluksi tiennyt olevani raskaana. LA:kin siirtyi np-ultrassa 13.11--> 23.11 eli ovuloin ilmeisesti myöhemmin?, koska viimeiset menkat 6.2. Minulla siis todettiin [B][I]hyperemeesi[/I][/B] jo melko varhaisessa vaiheessa, sillä menin todella nopeaa huonoon kuntoon ja jouduin tippaan, koska pyörryin pesuhuoneen laattialle aamuisen oksentamisen jälkeen. Olen oksentanut JOKAISENA PÄIVÄNÄ PÄÄSIÄISESTÄ ASTI, välillä saattaa olla päiviä, että oksennan vain kerran, mutta huonoina päivinä oksennan vielä juuri ennen nukkumaan menoa. Pahan olon ja oksentamisen lisäksi, minulla on migreeni, joka ei parane, koska en pysty syömään lääkkeitäni. Pelkkä Panadol, ei edes 1g, ei auta. Jossain vaiheessa olen taas siinä kunnossa, että täytyy mennä tippaan. Alussa olin joka viikko tipassa, sitten oli pitempi tauko ja nyt viime kerrasta taitaa olla parisen viikkoa. Tällä hetkellä tilanne on sentään sen verran rauhoittunut, että kykenen syömään eikä ihan kaikki tule heti ulos ja näin olen saanut painoni nousemaan! Olen saanut myös ruokahaluni takaisin ja nyt jopa tekee mieli joitain tiettyjä ruokia, ennen oksensin pelkästä ajatuksesta. Sairaslomalla olen joutunut olemaan jo huhtikuun lopulta. Ajan rekkaa ja olen aina viikon reissussa eli elän autossa. Alun sinnittelin oksentamalla ämpäriin tai pussiin samalla kun ajoin. Minua pyörrytti kokoajan ja pyörryttää vieläkin, selkäkivuista puhumattakaan, joten jouduin jäämään (valitettavasti) sairaslomalle. Onhan tuo työ muutenkin raskasta miehillekin, saatikka sitten raskaana olevalle naiselle. Nyt mukaan on astunut kuvaan myös liitoskivut? ja lantio paukkuu. En olisi koskaan kuvitellut, että raskaus voi olla suoraan sanottuna näin kamalaa aikaa. Olin aina ajatellut, että se on maailman ihaninta aikaa ja kaikki menee niinkö elokuvissa, toisin kävi. Silti en vaihtais päivääkään pois! Tiedän, että kaiken tämän jälkeen minua odottaa maailman ihanin palkinto :heart: henuliini ja masuasukki rv 28+0 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ÄITI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
"Suomalaistutkijan mukaan Trump nimittää hallintoonsa ihmisiä, jotka haluavat kitkeä feminismiä, wokea tai marxilaisuutta"
Eilen 23:45
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Onko normaalia
Eilen 22:46
vierailija
1 Viestiä
Lapsen saaminen
3.
relaatio 1069
Eilen 21:49
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Heikki Hiilamo: "Tapa, jolla julkisen terveydenhuollon kriisiin suhtaudutaan, pistää epäilemään, että joku suorastaan haluaa systeemin romahtavan"
Eilen 18:22
vierailija
22 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Ja niin kilttilässä valmistaudutaan tulvaan
Eilen 16:56
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
6.
SDP haluaa suomalaisille natziveron
Eilen 16:18
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
nyt nolottaa
Eilen 14:45
viisikymppinen isoäiti
2 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Valtion koulukodit pidättää kehittämispäällikkö Jani Mélingin (vihreät) virasta epäselvien hankintojen takia"
Eilen 14:25
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Started by vierailija
Maanantai klo 15:28
Luettu: 934
Aihe vapaa
2.
Suomessako ei korruptiota? Opetushallitus tilaa kieltenopetusta käsittelevän selvityksen RKP-taustaiselta ajatushautomolta, ja yllätys yllätys...
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:37
Luettu: 748
Aihe vapaa
3.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:58
Luettu: 634
Aihe vapaa
4.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Started by vierailija
Maanantai klo 11:57
Luettu: 498
Aihe vapaa
5.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:16
Luettu: 467
Aihe vapaa
6.
Ärsyttää naapurien välinpitämättömyys
Started by viisikymppinen isoäiti
Maanantai klo 09:55
Luettu: 466
Aihe vapaa
7.
Yhteys poliisiin tai lääkärille? Sillä vastuunkantajana on ikävä tehtävä: Tuntemani iäkäs autoilija on vaaraksi liikenteessä itselle ja monille muille
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:25
Luettu: 462
Aihe vapaa
8.
"Helena Koivu asettaa Kaksoiselämää-podcastissa ehdot tulevalle kumppanilleen."
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:04
Luettu: 374
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Relaatio 1071
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Heikki Hiilamo: "Tapa, jolla julkisen terveydenhuollon kriisiin suhtaudutaan, pistää epäilemään, että joku suorastaan haluaa systeemin romahtavan"
34 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
Tänään 06:39
Aihe vapaa
4.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 06:10