Marraskuiset 2020

tervetuloa marraskuisten ryhmään!
Mirissa / 2. lapsi / 1.11.
Mirkkuli26 / 1. lapsi / La 6.11.
Haavejuttu / 1. lapsi / 11.11.
Lilja_93 / 2. lapsi / la 5.11
Malia / 1. lapsi / 9.11.
Niinaj91 / 3. lapsi / LA 2.11
PikkuM / 4. Lapsi / La 9.11.
Katsutin / 2. Lapsi / la 2.11
Tuut1kk1 / 2. lapsi / la 8.11
Karoliina27/ 1.lapsi / la 8.11
Cätrik33 /4.lapsi/17.11
aurorials /2.lapsi/16.11
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo oikeastaan mitään oireita, eilen illalla jomotteli aika kovasti. Kolmas olisi tämä tärppäsi ekasta yrityksestä, kuten edellisetkin toivottavasti pysyy mukana
Meilläkin tärppäsi heti <3 meille ensimmäinen ja kaikki uutta ja jännää, en edes tiedä mihin neuvolaan kuulun :D mullakaan ei oikeen erityistä, maha sattuu välillä ja uni ei oikein maistu niin hyvin ku ennen :p
 
  • Tykkää
Reactions: niinaj91
Meilläkin tärppäsi heti <3 meille ensimmäinen ja kaikki uutta ja jännää, en edes tiedä mihin neuvolaan kuulun mullakaan ei oikeen erityistä, maha sattuu välillä ja uni ei oikein maistu niin hyvin ku ennen

Ihanaa tuo, kun on esikoinen ja kaikki uutta ja jännittävää ❤ toisaalta ihanaa tämäkin, kun tietää mitä on edessä :) tämä jää meille viimeiseksi vauvaksi, piti jo kahteen jäädä, mutta vauvakuume iski yhtäkkiä :D ennestään meillä 6v ja 4v lapset, vauvan syntymän aikaan 7v ja 5v :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirkkuli26
Täällä yksi lisää marraskuisiin. Tänään töissä tuli varma fiilis että nyt olen raskaana. Juuri äsken tein positiivisen raskaustestin ja olen ihan hämilläni. Tämä on toinen raskauteni ja ensimmäistä yritettiin pari vuotta, ja nyt tulin raskaaksi ensimmäisellä yrittämällä. Odottelin miestä töistä kotiinnettä pääsen kertomaan uutiset. Onpas jännää..

t:Katja
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Malia ja niinaj91
Täällä yksi lisää marraskuisiin. Tänään töissä tuli varma fiilis että nyt olen raskaana. Juuri äsken tein positiivisen raskaustestin ja olen ihan hämilläni. Tämä on toinen raskauteni ja ensimmäistä yritettiin pari vuotta, ja nyt tulin raskaaksi ensimmäisellä yrittämällä. Odottelin miestä töistä kotiinnettä pääsen kertomaan uutiset. Onpas jännää..

t:Katja
Paljon onnea ja hyvä että tulee lisää porukkaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Katsutin
Täällä yksi lisää marraskuisiin. Tänään töissä tuli varma fiilis että nyt olen raskaana. Juuri äsken tein positiivisen raskaustestin ja olen ihan hämilläni. Tämä on toinen raskauteni ja ensimmäistä yritettiin pari vuotta, ja nyt tulin raskaaksi ensimmäisellä yrittämällä. Odottelin miestä töistä kotiinnettä pääsen kertomaan uutiset. Onpas jännää..

t:Katja
Se on kyllä jännä toi fiilis kun sen vaan tietää!
 
Moikka kaikki! Täällä tänään plussattu :love: nyt kp 39/?, ovis oli ehkä joku päivä 13-17.2. Uskomaton olo täälläkin, esikoista sai "tehdä" 1,5vuotta ja tää tulis nyt ensimmäisestä kierrosta. Miulla imetys piti menkat pois ihan viimeiseen tippaan, mut en ollu siitä valmis luopumaan aikasemmin. Jos hyvin käy niin ikäeroa tulis melko tarkkaan 2 vuotta

Kaikki mahdolliset oireet ollu tässä jo varmaan yli viikon ja oisin kyllä tullu hulluks jos ei ois plussaa tullu testiin :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hei toverit hätähousut! Plussasin eilen ja tänään (dpo10 ja 11), menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina. Vajaa kaksi vuotta tätä esikoista on toivottu. Mietin edelleen, onko testeissä vain vikaa, kun eihän tämä ole meille mahdollista. Oireina vain tissikipu ja tänään lievä jomotus ja etominen. La 9.11.2020.
Mullakin vaan ajoittaista menkkakipua (kuten nyt), mutta ei kyllä yhtään mitään muuta. Viikon olin tossa pirteä, vaikka nukuin huonosti. Tänään alkanut väsyttää aika paljon ja naama helottanut koko päivä, luulisin ainakin noiden olevan oireita :giggle:
 
Miten teillä on puolisot reagoinut positiiviseen testiin? Esikoisesta mies oli vaan hiljaa ja sit sano et nyt pitää karsii kissoista (oli sillon kolme) ja tästä toisesta sano "Jopas nyt" :LOL:
Illalla kysy et saako käyttää koiran et pääsee ulos jäähylle, on nii innoissaan ja ärsyttävää kun ei voi vielä kertoo kellekään.

Viimeks kerrottiin heti plussatessa ystäväpariskunnalle, mut nyt sovittiin et varhaisultran jälkeen odotellaan. Millon työ alatte kertomaan ja kenelle? :giggle:
 
Miten teillä on puolisot reagoinut positiiviseen testiin? Esikoisesta mies oli vaan hiljaa ja sit sano et nyt pitää karsii kissoista (oli sillon kolme) ja tästä toisesta sano "Jopas nyt"
Illalla kysy et saako käyttää koiran et pääsee ulos jäähylle, on nii innoissaan ja ärsyttävää kun ei voi vielä kertoo kellekään.

Viimeks kerrottiin heti plussatessa ystäväpariskunnalle, mut nyt sovittiin et varhaisultran jälkeen odotellaan. Millon työ alatte kertomaan ja kenelle?
Mun mies ei oo ainakaan viel oikee sisäistänyt koko hommaa. Mä voisin jo kertoo tyyliin kaikille, mutta mies jarruttelee. Eniten hän jännittää kertomista omille vanhemmilleen, ei kuulemma uskaltais kertoo kasvotusten :LOL:
Mutta varmaan kerrotaan jo joillekin varhaisultran jälkeen :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: lilja_93
Eilen dpo12 (tai siis 3+3!) alkoi etova olo. Plussa vahvistuu joka aamu ja on ihan outoa jos ja kun menkkoja ei huomenna tulekaan.

Kerroin heti ekasta plussasta lähimmille ystäville ja pian haluan kertoa myös perheelle, koska hekin tietävät pitkästä odotuksestamme.

Munkin on pakko päästä varhaisultraan, maksoi mitä maksoi!:giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Eilen dpo12 (tai siis 3+3alkoi etova olo. Plussa vahvistuu joka aamu ja on ihan outoa jos ja kun menkkoja ei huomenna tulekaan.

Kerroin heti ekasta plussasta lähimmille ystäville ja pian haluan kertoa myös perheelle, koska hekin tietävät pitkästä odotuksestamme.

Munkin on pakko päästä varhaisultraan, maksoi mitä maksoi!
Joo mäki haluun ehdottamasti ultraan siellä missä käyn ni maksaa 140e eli ei paha :giggle:
 
Mie aattelin soittaa maanantaina neuvolaan. Mie varmaan pääsen kunnalliseen varhaisultraan kun ei oo varmuutta viikoista :unsure:

Hirmu vaikee oli olla kertomatta kun eilen näin siskoo, tekis mieli vaan kertoo kaikille miks on niin iloinen :X3:
 

Yhteistyössä