Marja Entrich kosmetiikka - kokemuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin tänään me-ihonhoitoillassa ja joo, naama tuntuu nyt hyvältä, mutta onko tuotteet todellakin hintansa arvosia, että kannattaa sijoittaa? Toimiiko tosiaan niin kun luvataan? Kovasti oli asiantuntevan oloinen esittelijä ja vastauksetkin tuli kuin apteekin hyllyltä jos jotain perusteluja kysyi, mutta silti...

no joku aika sitten oli jossain lehdessä tutkimus kasvovoiteista...hintahaarukka oli 3 euron putelista satojen eurojen puteliin...ja testauksen jälkeen lopputulos oli että se 3 euron halpisputeli toimi ihan yhtä hyvin kuin se kalliskin (sokkotestaajien kokemana)

Mulla käytössä paljonkin ME:n tuotteita, alkuunsa kavo-öljyjen (porkkana ja avokaado) vaikutus oli niin tehokas, että sai naaman viikon ajaksi kukkimaan ihani isoja ja tosi kipeitä finnejä.. Kuona aineet poistuivat, ne syvimmälläkin olevat, sillä nämä öljyt nimenomaan vaikuttavat jo siellä syvällä. Nyt on iho ihan huippu hyvässä kunnossa. Parempi kuin koskaan! On terveen näköinen ja tuntuu myös siltä. Käytössä mulla kavovesi, nuo öljyt ja shamppoo, sekä huulikiille...yms. Ihan parhaita. En vaihda.

Yhteistyössä