"Marin sanoi sunnuntaina, että hänen omakuvissaan on yleensä mukana jokin viesti. Tutkija Essi Pöyry kyseenalaistaa väitteen."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kannattaa lukea Marie Claire-lehden juttu aiheesta.
Säälittää suomalaisten homeiset höpinät.
Kerrankin meillä on joku muu kuin entinen missi tunnettuna muuallakin kuin Perähikiällä.
 
vierailija
Linkistä kopiotu
Marin sanoi sunnuntaina, että hänen omakuvissaan on yleensä mukana jokin viesti. Pöyry kyseenalaistaa tämän. Viesti on usein varsin kevyt, kuten ulkomaanmatkasta kertominen.

”Hän julkaisee aika paljon kuvia, joissa ei välttämättä ole mitään poliittista sisältöä.”


Miksi pitäisi kaiken olla poliittista sisältöä? Eikö Sanna Marin ole muutakin kuin poliitikko?
Riikka Purrallakin on hyvin oman näköistä ja mielenkiintoisia kuvia itsestään, harrastuksistaan. On Purrakin muutakin kuin vain poliitikko.

Omituinen tutkija, jos noin kapeakatseisesti tutkii asioita. En pidä.
 
vierailija
Mikä lie maksettu tutkija. Kai Sannan viestejä joku lukee, kun näytöllä lukee seuraajamäärä.
Sanna sanoi sunnuntain radiohaastattelussa Iltalehden Kreetalle, että lehtenne elää klikkauksista. Kyllä korpit saaliin hajun tuntee.
 
Kannattaa lukea Marie Claire-lehden juttu aiheesta.
Säälittää suomalaisten homeiset höpinät.
Kerrankin meillä on joku muu kuin entinen missi tunnettuna muuallakin kuin Perähikiällä.
Miks sulle on elämän ja kuoleman kysymys, mitä joku aattelee Sannasta?
Mun esikuva on Päivi Räsänen, mutta mä olen kritisoinut häntäkin.
Kaikki tää on poliittista arviointia, ja poliitikkoja saa ja pitää arvostella. Toki kehuakin pitää muistaa, mutta poliitikolta saa sietää vain vähän p*rseilyä, koska ovat esikuvia, edelläkävijöitä, lakien säätäjiä.
 
vierailija
Miks sulle on elämän ja kuoleman kysymys, mitä joku aattelee Sannasta?
Mun esikuva on Päivi Räsänen, mutta mä olen kritisoinut häntäkin.
Kaikki tää on poliittista arviointia, ja poliitikkoja saa ja pitää arvostella. Toki kehuakin pitää muistaa, mutta poliitikolta saa sietää vain vähän p*rseilyä, koska ovat esikuvia, edelläkävijöitä, lakien säätäjiä.
(y)
 
vierailija
Sanna on mielenkiintoin persoona. Echon jutuille viittaan kintaalla.
Kaivele 10 vuotta vanhoja ketjujasi ja väittele 10 vuotta nuoremman itsesi kanssa.
Me muut eletään tätä aikaa.
 

Yhteistyössä