Marika Fingeroosille keskenmeno

  • Viestiketjun aloittaja Et silleen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Kertokees tyhmälle miten voi tietokoneen hiirestä saada sähköiskun, kun tuo Fingeroos oli kuulemma saanut. Minen edes ukonilmalla käytä konetta.
no jos on viallinen hiiri tottakai voi sähköiskun saada, kun kytketty sähköverkkoon.

Mutta enpä kyllä usko tuotakaan
 
Glow
ikävä juttu tuo keskenmeno :/
olipa sitten kyseessä marika tai kuka tahansa muu. mistäs muuten tiedämme, vaikka hän olisi palstalainen? ja täällä puidaan asiaa... ei varmaan tunnu kivalle....
mut mä en kyl myöskään ymmärrä sitä, et kuka käyttää tietokonetta ukkosella! mä en uskaltais ainakaan, ensinnkäki kone voi mennä rikki...
 
vaasalainen
Mä uskon kyllä, että tuo voi hyvin olla mahdollista. Ainakin se mitä Marika kertoi Seiskassa paikallisen terveyskeskuksen ja sairaalan toiminnasta, on täsmälleen niin kuin mulla silloin kun tuli keskenmeno! Ei annettu sieltä lähetettä sairaalaan, lopuksi sitten neuvolan kautta pääsin sairaalaan.
 
joopa joo...
Tää Fingeroos ja Aitolehti alkaa olla luokkaa MATTI NYKÄNEN!!! :D ;) Tuulesta temmattuja ja myy varmasti lehdille... Nää Aitolehen häät... jne... Jos tollain tienaa niin pitisköhän yrittäää...!?! :)
 
sockervadd
Sehän siinä on, että ei voi luottaa, kun tarpeeksi monta kertaa on kerrottu valheita. Luen esim Johanna Tukiaisen blogia Hymyssä ja siellä on kyllä niin paljon keksittyjä juttuja etten voi ottaa vakavasti ja todeksi enää ainuttakaan Johanna Tukiaisen juttuja. Marikan juttuja en ole oikeen lukenut ikinä, mutta voihan tuo olla tottakin, mutta voi olla myös keksittyäkin.
 

Yhteistyössä