Marietta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kielimies/tissimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kielimies/tissimies

Vieras
Onko todellakin niin, että miehet ovat joko kielimiehiä tai sitten tissimiehiä? Löytyykö ketään kuka olisi todella kiinnostunut molemmista?
Tälläkin palstalla tuntuu, että toiset hehkuttavat täysillä tisseistä ja toiset suuseksistä.
Elämäni miehistäkin aviosiippa on enemmänkin tissimiehiä, suuseksiä häneltä saa vain aniharvoin ja silloinkin kun saa niin hätäisesti ja lyhytkestoisesti, niin etten todellakaan ehdi ainakaan saamaan orkkua sillätavalla. Rintoihini hän sitävastoin paneutuu useinkin äärimmäisellä antaumuksella.
Salarakkaani taas on noita kielimiehiä, voi taivas millaisia orkkuja olen hänen suunsa antamana saanut, mutta hän ei juurikaan suo huomiota rinnoilleni.
Haluaisin niin kovasti saada huomiota tisseilleni, rakastan kun niitä suukotellaan, imetään, näykitään ja puristellaan, mutta haluan myös, että sama mies antaisi sellaista kielihoitoa, että orgasmi olisi takuuvarma.

Mun oma mies ei ole kumpaakaan,se on vaan melkein aina sitä yhtä ja samaa puurtamista Mut mun ns salarakas...hän ei jätä mitään paikkaa ilman hyväilyjä,siin saa kielihoidon ja rintojen hyväilyt yhtä aikaa Mun on vaan niin vaikea saada orgasmia kun hän nuolee,missähän vika....kai mun korvien välissä:(

Hei! Kyllä se on nuolijasta enemmänkin kiinni. Ainakin itse tämän olen huomannut. Sain nimittäin pari päivää sitten elämäni toisen orgasmin seksissä miehen kanssa. Ikää mulle on jo kertynyt pian 40 ja molemmat kerrat olen saanut suuseksillä. Masturboimalla homma on onnistunut jo kolkytvuotta, mut arvatkaas mikä riemu kun tääkin ihanuus on nyt mahdollista!
Luulen että ratkaiseva juttu kyseisessä hommassa on se että mies oikeasti rakastaa nuolemista ja haluaa todellakin paneutua hommaan ja osaa lukea naisensa reaktioita. Ja todellakin on kysymys jostain aivan muusta kuin superkestävistä nuolukoneista. Herkkyyttä peliin tässäkin hommassa, mut taas on kysymys sellaisista asioista joita ei voi opettaa jos ei ole tilanneälyä tässäkin hommassa. Korvien välistä siis kiinni tämäkin.

Yhteistyössä