Maria ulos BB-talosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb-addikti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb-addikti

Vieras
Äänestetään Maria ulos BB-talosta nyt kun on mahdollisuus!!
Ai, että on rasittava nainen. Kuka teki siitä BB-talon pomon?! Niin se ainakin käyttäytyy, pahin juonittelija ja paskanpuhuja. Sit esittää, että "nyt pitää tämän paskanjauhamisen loppua tai mä lähen." No lähe jos et leikkiä kestä mihin oot lähteny. Kohtelee kaikkia niin paskamaisesti. Jos sitä ei äänestetä ulos ni toivottavasti toteuttaa uhkauksensa ja lähtee vapaaehtosesti.

Alkuperäinen kirjoittaja bb-addikti:
Äänestetään Maria ulos BB-talosta nyt kun on mahdollisuus!!
Ai, että on rasittava nainen. Kuka teki siitä BB-talon pomon?! Niin se ainakin käyttäytyy, pahin juonittelija ja paskanpuhuja. Sit esittää, että "nyt pitää tämän paskanjauhamisen loppua tai mä lähen." No lähe jos et leikkiä kestä mihin oot lähteny. Kohtelee kaikkia niin paskamaisesti. Jos sitä ei äänestetä ulos ni toivottavasti toteuttaa uhkauksensa ja lähtee vapaaehtosesti.

NIIN TOTTA!!ISO PEESI!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja bb-addikti:
Nikon sutkautuksia on kiva kuunnella. "mun silmät on aamulla ku sianpillut".

Joo, mut on kyl niin neiti ettei jaksa katella ja se paskan jauhamisen taito löytyy myös. Pihalle joutais heti mantan jälkeen!

Oon sitä mieltä että tuollaiset tyypit pitäisi jäädä taloon mahdollisimman pitkään, ei kuitenkaan voittoon asti. Olis tylsää kateltavaa jos kaikki on kavereita jne eikä mitään konflikteja tapahtuis.

Yhteistyössä