Maria ohjelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mandi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mandi"

Vieras
Maria ohjelma suorastaan oksetti. Mielestäni ohjelmaan raahataan terveydeltään sairaita ihmisiä ja sitten heidän kustannuksellaan naureskellaan (Maria nauraa). Jos ei tahti muutu niin itsellä jää kyllä ohjelman katsominen väliin.

En mä usko että niitä sinne _raahataan_. Eiköhän noi julkisuuden kipeet sinne ihan vapaaehtoisesti mene. Eiköhän se ole tarkoitettukin viihteelliseksi, eikä tiukkapipoiseksi keskusteluohjelmaksi. Niitä tulee ylen kanavilta ihan tarpeeksi!

Ohjelma on muuttunut aika erikoiseksi. Ennen oli pääasiassa fiksuja ihmisiä vieraana ja tunnelma oli positiivisempi. Onkohan kanava toivonut suunnanmuutosta? Ei toimi todellakaan. Tästä ohjelmasta on nykyisin viihde kaukana.

En mä usko että niitä sinne _raahataan_. Eiköhän noi julkisuuden kipeet sinne ihan vapaaehtoisesti mene. Eiköhän se ole tarkoitettukin viihteelliseksi, eikä tiukkapipoiseksi keskusteluohjelmaksi. Niitä tulee ylen kanavilta ihan tarpeeksi!

Osa on julkisuuden kipeitä, mutta viimeisessä kahdessa jaksossa on selkeästi ollut mielenterveys potilaita. Onko heidän hyväksikäyttö jotenkin oikeutettua kun ovat julkkiksia?

Paskaa se on nykyään. Huvitti vähän Maria uuden mustan hippitentissä... siitä naisesta on hippeily kyllä kaukana, ehkä trendikäs urbaanihippi luulee olevansa. Mutta noin ilkeä ihminen ei kyllä rauhan ja rakkauden muottiin mahdu. Ihan koulukiusaaja-tyyppiä se ihminen.

Elikkäs tehdäänkös niin,että ne jotka ei tykkää ei katso! Ei näitä ihmisiä ole sinne raahattu vaan he ovat ihan itse sinne lupautuneet tulemaan. Ei se Maria varmastikkaan tiennyt kuinka sekasin nämä miekkoset siellä ovat eikä se ole edes Marian vastuulla. Ja meitä on tosiaan moneksi....jotkut tykkää ja jotkut ei! Minä ainakin tykkään katsoa kyseistä ohjelmaa =)

On todella uskomatonta tuo Parviainen ja sen nuori kaunis tyttö ei varmastikkaan tiedä viellä mitään muuta kuin miten laitetaan meikit namaan ja isketään miehiä minkä ehtii, sitten tuollainen namusedän näköinen ja oloinen ja muutenkin psyykisesti aivan pihalla, niin tulevat joko omastatahdostaan tai sitten pyynnöstä ohjelmaan missä mollataan ja nauretaan yleisön joukossa, uskomatonta, ja typerää. koko ohjelma, jos olisin, mutta onneksi en ole tämän tytön Äiti niin itkisin häpeästä, melko varmasti. Ja Mariakin voisi miettiä missä ohjelmassa on toimittajana:// JA MITEN TOIMII.

Yhteistyössä