Maria Ohisalo eroaa huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marian osaamiset on nähty ja huonoksi todettu. Ei osaa muuta puhua kuin ilmastonmuutoksesta. Vihreät on yhden asian puolue.
Eroa sinä tällä palstalla. En lue persujen juttuja. Jos persut lopettavat somessa länkytyksen, moni somen hylännyt palaa takaisin riemusta kiljuen.

Kannatat siis sananvapauden rajoittamista? Venäjällä rajoitetaan sananvapautta, niinkö pitäisi tehdä myös Suomessa?
Riippuu siitä miten käyttää sananvapauttaan.
Tuskin Venäjälläkään kansa nauttii pakkosyötetystä disinformaatiosta.
Jos netistä löydän sovelluksen, joka karsii pois persujen öyhötykset, asennan sen heti koneelleni sillä sekunnin murto-osalla.
Eikö elämäsi olisi muutenkin helpompaa, kun lopetat naispoliitikkojen lyttäämisen?

Jos netistä löydän sovelluksen, joka karsii pois persujen öyhötykset, asennan sen heti koneelleni sillä sekunnin murto-osalla.
Eikö elämäsi olisi muutenkin helpompaa, kun lopetat naispoliitikkojen lyttäämisen?
Sinä nautit Ylen pakkosyötetystä disinformaatiosta.

Minä muuten äänestin ehdolla olevaa naista ja hän tuli valituksi eduskuntaan. Itse olen mies.

Juurikin niin. Tosin ei ala mennä vaan ne on olleet sekavia jo toista ellei kolmattakin vuotta

Me kaikki harmaat ja mustat tunnistetaan hänet jo jopa ihan yhden lauseen perusteella

Hän tuntuu nauttivan vihanpidosta joka suuntaan. Siksi hän on irl-elämässäänkin myös aivan yksin
Teidän porukka ole jossain suljetussa laitoksessa ja näpyttelette siellä porukalla samalta tietokoneelta. Kova kilpailu keskenänne kuka pääsee vuorollaan mammapalstalle. Alepassa teistä ei ole yksikään käynyt kertaakaan.
Olette kaukana pk-seudusta juttujenne perusteella. Mustat on helppo tunnistaa harmaina. Häpeä on teille tuntematon tunne.

TIlalle tulee Fatim Diarra joka on paljon voimaantuneempi ihmisoikeuksien puolustaja kuin mitä Maria Ohisalo on.
Niin, hänelle ihmisoikeudet ovat helsinkiläisten (tai ei ainakaan sallalaisten) oikeuksia.

Fatimin mielipiteitä:
"ainut syy muuttaa metsään on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua".
Edellisen selittelyä: "En tarkoittanut siinä sitä, että kaikki, jotka asuvat maaseudulla, harrastavat insestiä, vaan viittasin vitsillä Sallan alueeseen."
"Vietin kaksi vuotta sitten kuukauden kaverini maatilalla Urjalassa, koska halusin oppia, minkälaista se meininki siellä on. Osallistuin kaikkiin maatilan töihin, hoidin lampaita, olin lehmien ja hevosten kanssa, ruokin kanoja. Se oli ihan kamalaa. Aivan kamalaa. "

Eroa sinä tällä palstalla. En lue persujen juttuja. Jos persut lopettavat somessa länkytyksen, moni somen hylännyt palaa takaisin riemusta kiljuen.
Älä valehtele kokoajan. Kyllä sinä luet kaiken täällä!!!

Ja JIPPII 😍

IS SEURAA 11.4.
Maria Ohisalo ei jatka vihreiden puheenjohtajana
Vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo kertoi tiedotustilaisuudessa, ettei ole enää käytettävissä vihreiden puheenjohtajaksi kesän puoluekokouksessa.

Niin, hänelle ihmisoikeudet ovat helsinkiläisten (tai ei ainakaan sallalaisten) oikeuksia.

Fatimin mielipiteitä:
"ainut syy muuttaa metsään on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua".
Edellisen selittelyä: "En tarkoittanut siinä sitä, että kaikki, jotka asuvat maaseudulla, harrastavat insestiä, vaan viittasin vitsillä Sallan alueeseen."
"Vietin kaksi vuotta sitten kuukauden kaverini maatilalla Urjalassa, koska halusin oppia, minkälaista se meininki siellä on. Osallistuin kaikkiin maatilan töihin, hoidin lampaita, olin lehmien ja hevosten kanssa, ruokin kanoja. Se oli ihan kamalaa. Aivan kamalaa. "

Hyi helvxxxx mikä ÄMMÄ! Koen oikeudekseni ämmitellä, jos hän laukoo metsän keskellä asuvista noin ala-arvoisia kommentteja!
Ja kyllä, olen nainen ja asun aivan keskellä metsää, yksin, hitto, ei edes kukaan minua pääse hakkamaan.

Sen lisäksi että tuo on alentavaa kaikille haja-asutusalueella asuville, niin erityisen alentavaa tuo on naisia kohtaan - ihan kun naiset raahattaisiin maalle luolamiesten käytettäviksi. Oletetaan, että naiset itse haluaisivat asua kaupungissa.

Ihanaa, että Ohisalo eroaa, mutta jos tuo ämmä menee johtoon niin sairaammaksi menee. Tosin en tiedä, onko vihreillä edes olemassa ketään järkevää edustajaa puolueensa johtoon. Surullista.

Oliskohan sitten Atte Harjanteen aika. Hän voisi tuoda Vihreät takaisin tuolta liian vasemmalta ja liian wokemaisesta meiningistä. Vihreät tosin saavat seuraavan vaalivoiton vasta kun taloudessa menee paremmin ja parit "käristyskupolit" ja pimeät lumettomat talvet on nähty. Sitten taas ihmiset jaksavat miettiä ilmastonmuutosta ja äänestävät Vihreitä.

Oliskohan sitten Atte Harjanteen aika. Hän voisi tuoda Vihreät takaisin tuolta liian vasemmalta ja liian wokemaisesta meiningistä. Vihreät tosin saavat seuraavan vaalivoiton vasta kun taloudessa menee paremmin ja parit "käristyskupolit" ja pimeät lumettomat talvet on nähty. Sitten taas ihmiset jaksavat miettiä ilmastonmuutosta ja äänestävät Vihreitä.

Kannatan Attea myös.

Minun elämäni olisi helpompaa, jos olisi sovellus, joka siivoaisi sinun öyhötyksesi pois. Mistähän sellaisen saisi?

Ohisalon seuraajasta spekuloidaan jo kiivaasti. Saa nähdä, päättävästkö vihreät jatkaa kutistumislinjalla. Ohislosta poikkeaviakin ehdokkaita olisi tarjolla. Kovin monelle ei taida olla yllätys, että Maria on vasemmistolaisempi kuin yksikään seuraajaehdokkaistaan....

1b8c6a3c7bc1455cb48c94c4b6066f25fd15aef7cb20caa427cf18ceca7dd290.png

Niin Harjanteen valinta olisi järkiveto vihreiltä. He tarvitsevat suunnan muutoksen ja erityisesti sitä, että äänestäjäkuntaa pitää pystyä laajentamaan. Nyt kyseessä on aika marginaalijoukon puolue ja vähän kuin yhden asian puolue. Esim. varsinaista talouspoliittista linjaa heillä ei ole olemassa.

Mutta kuten sanoin, Harjanne olisi järkiveto. Toivottavasti eivät häntä valitse, sillä Vihreät ei mielestäni ansaitse olla muuta kuin se marginaalipuolue. Enkä kyllä rehellisesti sanottuna uskokaan, että osaisivat tätä ajatella järkevästi. Mun veikkaus on, että ei ne ”ohisalo-kakkosta” ehkä sentään valitse, eli Fatim jää ehkä sen takia pois. Varmaan Oras Tynkkynen tullaan valitsemaan.

Mutta siitä krediitit Vihreille, että he ovat uskaltautuneet avoimeen keskusteluun puolueen tilasta. Ei ole helppoa käydä sitä keskustelua julkisesti, koska sehän antaa poliittisille vastustajille ns. puremahampaita iskeä. Toisaalta puolueen tilakin on tällä hetkellä aika vakava. Kolmannet vaalit nyt turpaan Ohisalon johdolla. Jotain ihan selkeää linjamuutosta puolueessa nyt tarvitaan, sillä nyt uhkana on jäädä pysyvästi hyvin pienen marginaalin ”hihhulipuolueeksi”. Ilmasto-ohjelmat on jo kaikilla puolueilla, eikä jotkut trans-asiat koske/puhuttele kuin erittäin pientä osaa kansasta.

Yhteistyössä