Mäntsälässä maa jytisee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joko taas. Kaksi isoa järistystä Suomessa parin viikon sisään. Mitä tuolla maankuoren alla oikein tapahtuu?
Japanin järistys nyt on ihan normaali sinänsä kun mannerlaattojen risteymäkohta siin alla mutta eihän täällä Suomessa pitäisi.

Joko taas. Kaksi isoa järistystä Suomessa parin viikon sisään. Mitä tuolla maankuoren alla oikein tapahtuu?
Japanin järistys nyt on ihan normaali sinänsä kun mannerlaattojen risteymäkohta siin alla mutta eihän täällä Suomessa pitäisi.

Ei Suomi säästy katastrofeilta. Kaikkialla maailmassa tulee olemaan yhä enemmän katastrofeja, myös siellä missä yleensä ei tapahdu mitään. Ei suomi mikään lintukoto ole. jotenki suomalaiset elää jossain kuplassa ja luulee ettei täällä ikinä mitään tapahdu.nytpä muuten alkaa tapahtua. maapallo natisee liitoksistaan.Suosittelisin varastoimaan pullotettua vettä ja hyvinsäilyvää ruokaa.

[QUOTE="juu";23393955]Ei Suomi säästy katastrofeilta. Kaikkialla maailmassa tulee olemaan yhä enemmän katastrofeja, myös siellä missä yleensä ei tapahdu mitään. Ei suomi mikään lintukoto ole. jotenki suomalaiset elää jossain kuplassa ja luulee ettei täällä ikinä mitään tapahdu.nytpä muuten alkaa tapahtua. maapallo natisee liitoksistaan.Suosittelisin varastoimaan pullotettua vettä ja hyvinsäilyvää ruokaa.[/QUOTE]

:laugh: Pullottele vaan keskenäs.

mä luulin että ne taas räjäyttelee jollain työmaalla :laugh:
kiroilin kun ei kuulunut mitään äänimerkkiä :snotty:

:laugh:

Mä vielä kurkistelin keittiön ikkunasta, ettei vaan kinokset läjähtäneet tohon etupihan puolelle kun yleensä hevoset säikähtää sitä sen verran, että kirmaavat huonolla tuurilla sähkölangoista läpi.
Mutta kun nekin pupelsivat heinää kaikessa rauhassa, niin eipä kyllä käynyt "maanjärjestys" (meidän keskimmäisen termein) mielessäkään... :D

[QUOTE="vieras";23393918]kiva seurata kun profetiat käy toteen.etelä-suomihan tulee peittymään tsunamista[/QUOTE]

Tämmöistä profetiaa en ole kuullutkaan, kukas tämän on alule pistänyt?

:laugh:

Mä vielä kurkistelin keittiön ikkunasta, ettei vaan kinokset läjähtäneet tohon etupihan puolelle kun yleensä hevoset säikähtää sitä sen verran, että kirmaavat huonolla tuurilla sähkölangoista läpi.
Mutta kun nekin pupelsivat heinää kaikessa rauhassa, niin eipä kyllä käynyt "maanjärjestys" (meidän keskimmäisen termein) mielessäkään... :D

Mä luulin myös pienenä, että se on maanjärjestys. Ihmettelin vaan, miten maa voi mennä paremmin järjestykseen, kun se tärisee. Kuvien mukaan ei ollut yhtään järjestystä, kun oli ollut "maanjärjestys".

Eiköhän nyt oteta järki käteen ja lueta se jo peruskoulussa opetettu maantiedon oppimäärä uudelleen, Suomen maanjäristykset johtuvat maan kohoamisesta ja siitä että jääkausi on aikanaan painanut maata alaspäin. Näillä ei ole mitään tekemistä syvempien maakerrosten kanssa.

Kyllähän täällä pari-kolme tuollalista on aina vuosittain.
Joskus harvemmin sitten vain joku voimakkaampi, mutta niitäkin aina tulee.

Yhteistyössä