mansikoiden hinta

• Viestiketjun aloittaja mansikkasuu
  • Ensimmäinen viesti
mansikkasuu
Joko mansikoita kannattaa ostaa, siis paljon pakastamista varten? Missä hinnoissa litra/kilo mansikat liikkuvat pääkaupunkiseudulla?
Minulla ei mitään hajua asiasta, enkä osaa yhtään arvioide, paljonko kannattaa maksaa.

Eilen oli Mäntsälässä 4 e/litra, toissapäivänä hyvinkäällä 4,50e, vaihtelee varmaan vielä jonkin aikaa melkoisesti. Itse aattelin ootella vielä pari viikkoa tai seurata muuten tilannetta, jos halvalla saan tai itse pystyn lähteä poimimaan niin sitten ostetaan heti kun kohdalle sattuu

Anne

hálvemmalla varmaan saa jos voi mennä suoraan itse poimimaan jonnekkin tilalle... tosin en tiä missä pääkaupunki seudulla lähin tällänen mahis... mut litra hinta on tori myyjällä täällä lounnais suomessa nyt 3-4 e luokkaa

siis mitä, kyllä lahessa on jo jonkin aikaa pyöriny hinnat matalammalla, tänään mm. Prisman eestä litra lähti 2,90e! Viiden kilon laatikko oli vissiin 20 egee, mietin juusri et pitäsköhän vielä ootella, laskiskohan tuo vielä.. ja makeita oli, nam!

Ekkorre
www.juhmo.fi

tuusukassa myy mansikoita 3-3,5 euroa/kg itsepoimittuna
tunnin saalis 7,5kg perattuna valmiiksi jo pellolla
eli marjaa runsaasti makoisia olivat

ja vantaallahan on koivistoisen marjapaikka
ren tiedä kyllä paljonko pyytävät mutta ainakin viime vuonna oli ihan kilpailukykyiset hinnat

koivistoisen marjapaikka sijaitsee koivukylän väylän varressa
lähellä lahden moottoriteitä

Yhteistyössä