J juu Vieras 07.08.2009 #2 Tulee. Tai en tiedä jos samaan kakkuun molempia. Ehkä laittaisin mustikkaa ja vadelmaa tai sitten marjan kera valkosuklaamoussea.
Tulee. Tai en tiedä jos samaan kakkuun molempia. Ehkä laittaisin mustikkaa ja vadelmaa tai sitten marjan kera valkosuklaamoussea.
papan mamma Aktiivinen jäsen 06.05.2006 5 194 0 36 07.08.2009 #5 Teetkö ne mousset itse vai jotain valmiita? Itse tehtynä varmaan tosi hyvää, valmiista jutuista en välitä. Ja eri kakkuihin laittaisin, en samaan.
Teetkö ne mousset itse vai jotain valmiita? Itse tehtynä varmaan tosi hyvää, valmiista jutuista en välitä. Ja eri kakkuihin laittaisin, en samaan.
E ei samaan Vieras 07.08.2009 #6 En laittaisi samaan kakkuun... mieluummin vaikka mansikka-vanilja tai mustikka-valkosuklaa.
V vieras Vieras 07.08.2009 #7 ite meenasin tehdä...jos sit laittas vaan tota mansikkamoussea...ohjeessa ol et mustikkaakin,mut taidan jättää sen pois
ite meenasin tehdä...jos sit laittas vaan tota mansikkamoussea...ohjeessa ol et mustikkaakin,mut taidan jättää sen pois
A ap Vieras 07.08.2009 #8 tässä tää ohje http://www.hellapoliisi.fi/taytekakut/mansikkamousse-mustikkamoussekakku.php