Mankell

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hetki meni kun mietin:

Leena Lehtolainen, Luonas en ollutkaan
Henning Mankell, Kennedyn aivot
Juha Itkonen, Kohti
Hannu Väisänen, Toisen kengät
Laura Lindstedt, Sakset
Ron McLarty, Polkupyörällä ajamisen taito

Menossa tuo viimeinen. Aloittelimme joskus viime syksynä =) Olikohan tuossa kaikki?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Fanta saanko kysyä mitä pidit Väisäsen kirjasta.

Se on yksi niistä lukemattomista lukemattomista kirjoista listallani.

Pidin siitä aika paljon, se oululaisuus liippaa niin läheltä omaa lapsuudenmaisemaani eikä se aikakausikaan niin kaukana ollut. Minusta se oli siinä mielessä virkistävä kirja, että se alkoi ja loppui selvästi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
onko teillä jo tulevakin kirjat suunniteltu? millä perusteella valitsette? Ja käyttekö te sitten jotain syvällistä keskustelua niistä? En suinkaan mä kysele liikaa..? :whistle:

Ihan sen mukaan valitaan, mitä satutaan jostain lukemaan kirjoista tai muuten kuulemaan. Yleensä yksi tai kaksi kirjaa on jo valmiiksi mietittynä, kun yhtä vielä luetaan. Ja se syvällinen keskustelu on kyllä ainakin minun osaltani aika matalaa, pakko myöntää, Mankell osaa analysoida paljon paremmin. MInä vaan valitan, että se ja se on ihan tylsä ja olen eri mieltä Mankellin kanssa. Ja sitten osaan sanoa, että pidin jostain ihan toisesta kirjasta enemmän :ashamed: Mutta vielä toistaiseksi Mankell on suostunut jatkamaan tätä touhua kanssani.

Yhteistyössä