Manduca, kantoliina vaiko nelilöliina kozy carrier? KOKEMUKSIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30+5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30+5

Vieras
Oletteko käyttäneet vauvallanne mitään noista vaihtoehdoista? Mulla houkuttais ostaa toi hehkutettu kozy carrier, mutta se on vaan aikas tyyris. n.100e netistä tilattuna.

KOzy Carrier ei ole tuttu, mutta meillä on manduca (kirpparilta uudenveroisessa kunnossa 50e) ja kantoliina (tricot slen-merkkinen trikooliina, kans kirpparilta uudenveroisena ostettu :) aion ostaa käytettynä toisenkin että on pesuvaraa).

Mies käyttää aina manducaa ja tykkää kovasti, itse en ole sitä kokeillutkaan vaan käytän aina liinaa, tykkään siitä niin paljon ettei ole huvittanutkaan kokeilla muuta :D Mun mielestä ovat yksi parhaita hankintoja mitä ollaan ikinä tehty. Pystyn tekemään kotitöitä ja hoitamaan esikoista sujuvasti vauvan nauttiessa liinassa olosta. Tykkään myös lenkkeillä niin et vauva on liinassa, pystyy harrastamaan vaikka sauvakävelyä. Kaupassa vauva on mulla liinassa tai miehellä manducassa, koska huutaa koko reissun jos joutuu sellaseen kärryssä olevaan kaukaloon. Yleensä sidon liinan valmiiksi kotona ja nostan vauvan siihen auton turvakaukalosta suoraan.

Jos ostat liinan niin opettele sitomaan se joskus kun sulla on rauhallinen hetki, sillon ei taatusti onnistu ja menee hermo jos alat opetella sitä vasta siinä vaiheessa kun vauva huutaa ja sulla olisi kiire ottamaan ruoka uunista.... :D

Mä ostaisin neliöliinan. Manducasta en tykänny, pitkää liinaa en jaksanu opetella sitomaan. Neliöliinasta tykkäsin eniten, vaikka selkä kipeyty silläki liian äkkiä.

Yhteistyössä